Anmeldt 29. august 2019

Vi overnattet to netter på dette hotellet i forbindelse med en konsert vi skulle på.
Da vi skulle sjekke inn ved ankomst 14.45 fikk vi beskjed om at det var ingen innsjekking før klokken 15.00. Vi ventet, og prøvde igjen kl 15.00 å sjekke inn. Fikk igjen beskjed om å gå ut av køen vi hadde stått i, og vente da ingen av rommene var klare enda. Vi spurte om vi allikevel kunne sjekke inn, få nøkkelen og vente til rommene var ferdig vasket før vi gikk opp, men det gikk ikke. Som at dette ikke var irriterende nok fra før var resepsjonisten som møtte oss da ikke veldig beklagelig for at rommene ikke var klare, men møtte oss heller med en ikke særlig hyggelig tone. Skal sies at hun ba om unnskyldning angående rommene da vi sjekket ut.

I sengen på vårt hotellrom var det små røde flekker flere steder, som lignet på blod..
Vegg til vegg teppene i gangene var direkte møkkete og udelikate. Det lå blant annet rester av noe som lignet potetgull der i to dager.

Frokostsalen var liten og stappfull. Vi var heldige som i det hele tatt fikk et bord.
Det tok lang tid før mat ble fyllt på, vann ble satt frem og kaffemaskinen ble ordnet.

Første og siste gang vi bor på dette hotellet.

Takk, Erika L
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2019

kjære Erika,
Tusen takk for din tilbakemelding. dette var ikke bra og ikke sånn vi ønsker at dere skal oppleve på vårt hotell.

Dette skal vi ta tak i.

med vennlig hilsen

Anmeldt 13. august 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2019

Anmeldt 12. august 2019

Bodde her fredag-søndag nå i aug 2019.
Rommet i 5 etg hadde liten veranda og utsikt mot havet.
(Her må renholder ta en titt, massevis av sneiper under plankene, ikke bra!)
Dette er et gammel bygg, fra 1930 tallet, bar og restaurant i første etg, som ikke ble prøvd denne gangen. Litt slitt hotel, med ca 10 parkeringsplasser i kjelleren, kommer du med el-bil som oss, så er det to timer gratis parkering for el-biler rett utenfor hotellet, (dagtid, men gratis på natt) og parkeringshus gaten ovenfor, kr 360.- døgnet. OBS, bredde på porten til kjelleren er kun 196 cm...trangt!
Badet var litt slit, men rent. Å stå i et lite badekar og dusje blir litt kummerlig når man er over 170 cm høy.
Pluss for safe, vannkoker/the og hårføner.

Hadde kun frokost første dagen, men mye folk og sen påfyll av egg etc gjorde denne opplevelsen til en halvtime med stress. Lite glutenfritt valg, men mange sorter brød og den syntetiske eggerøren mange hoteller har. Manglet økologiske produkter som andre hoteller har men pluss for havregryn, rosiner, nøtter etc. Typisk turisthotell med mange barnefamilier. Resepsjonen har et lite utvalg av chips og sjokolade etc.
Ligger opp en bakke 12 minutter fra Aker brygge.
På andre siden av gaten er det en remabutikk, og dette hotellet er veldig lokalt i forhold til slottet, Aker brygge etc.
Hyggelig mann i resepsjonen, Ole!
Blir nok å bo her igjen, pga nærheten til alt, stille på natten så vi trivdes her.

1  Takk, Roy_from_Norway

Hei Roy,
Tusen takk for at du har skrevet en review, og takk for konkrete tilbakemeldinger. Vi må nok se på våre interne rutiner når det gjelder merkingen av maten for vi har masse økologiske produkter. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 10. august 2019

Jeg vil anbefale å bo på et superior rom som har et lite kjøleskap på rommet og har større plass. Jeg har bodd på mange hoteller i Oslo de siste 11 årene på grunn av utenlandsopphold, og nå i foribndelse med salg av bolig, så bodde jeg 4 ganger på dette hotellet. Beliggenheten i forhold til flytoget og til mange trikker og busser er fantastisk bra. Frokostbuffeten er en av de beste jeg vet om, - jeg synes det flotte tilbudet av fiskeretter, youghurter og brødtyper er et sterkt trekkplaster for å bo her! Men vær oppmerksom på at det er folksomt på frokosten! Godt tv-tilbud. Rommene skiller seg ikke så veldig mye fra andre hoteller, men jeg synes ikke det er lydt mellom rommene.Den ene gangen jeg var misfornøyd med noe på hotellet, så fulgte hotellet opp umiddelbart og viste den rette serviceinnstillingen. Jeg er svært fornøyd med personalet i resepsjonen, og i særdeleshet med Elisabetta! Nå leter jeg ikke etter hoteller i Oslo lenger for nå har jeg funnet mitt stamhotell i Oslo.

Romtips: Anbefaler superiorrom med kjøleskap på rommet
Takk, Ingeborg56
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2019

Hei Ingeborg,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og for tiden du har brukt på å skrive en review. Håper vi kanønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning

Mvh

Anmeldt 10. august 2019