Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Positivt: midt i sentrum, god plass til 4 kofferter (vi var to jenter på tur).
Luktet rent når vi ankom, ble tatt vell i mot.
Stor dusj.. myk/ normal seng.
God frokost, var rent rundt frokost lokalet.

Negativt: hadde 2 kofferter hver, ble ikke spurt om hjelp.
Litt lite håndklær.
Kunne hatt hotelputer.
Litt mer organisering rundt hvor mange x som spiser i spiseområdet når det er corona, og burde vært at man kunne ha bestilt gratis opp til rommet. (Var allerede fullt når vi ankom
Og vi måtte stå å vente på ledig bord)

1  Takk, Tinaaleksa
Monica Fladvad Carivau, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei Tina,
Tusen takk for ærlig tilbakemelding. Scandic er en en midrange hotellkjede og da har vi desverre ikke bemanning til verken roomservice eller Bellboys som hjelper til med å bære bagasje.
Håper likevel dere ønsker å komme tilbake ved en senere anledning.

Monica og team Solli

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er sentralt og nære Aker Brygge. Det som trekker ned er mangel på oppbevaringsplass og minibar, glass osv på rommene. Frokosten var grei nå i coronaperioden. Sterk svettelukt i gangen og ok service.

1  Takk, hilda76
Monica Fladvad Carivau, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei Hilda,
Takk for tilbakemelding, håper vi kan ønske deg velkommen tilbake ved senere anlednninger

Team Solli

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Scandic Solli ligger meget sentralt, kun 5 minutts gange fra Tjuvholmen og Slottet. Ligger i et rolig strøk. Veldig hyggelige folk i resepsjonen.
Hotellet bærer preg av å være slitt. Vi hadde bestilt to oppgraderte rom, men begge rom var en stor skuffelse. Gode senger, men når sengemadrassen har synlige flekker fra tidligere gjester er dette svært lite delikat. Begge rom hadde
balkong, men denne var tydeligvis ikke rengjort. Synlig søppel lå der. Den ene balkongen hadde en stol, på den andre sto det en gammel slitt krakk. Dusjkabinettet var delvis ødelagt på begge rom. På det ene rommet lå det igjen et hårstrikk etter forrige besøkene. Frokosten var naturlig nok begrenset nå i koronatiden,
men med enkle grep kunne man gjort den mer delikat. Vi har bodd på flere hotell i koronatider, men ingen har hatt så dårlig frokost som dette.
Hvis beliggenhet betyr mer enn komfort kan man bruke dette hotellet.

2  Takk, HanneP501
Monica Fladvad Carivau, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei Hanne,
Takk for konkret tilbakemelding, vi håper vi får muligheten til en rennovering om et par år.

Team Solli

Anmeldt 6. juli 2020

Det er alltid hyggelig å bo her - selv om frokostbuffeten er redusert pga korona. Betjeningen er hyggelig, rommet er stort og fint og vi fikk parkere bilen i bakgården. Hotellet er sentralt, bare 2 min fra Solli plass, 3 min fra Nationaltheatret stasjon og 5 min fra Aker Brygge. Det ligger også litt unna den verste trafikken, så det er stille på nattestid. Vi fikk et flott stort rom til en svært gunstig pris - jeg anbefaler dette hotellet både for fritidsreiser og forretningsturer!

Romtips: Spør gjerne om et rom som ikke ligger mot Cort Adelers gate, der trikken går.
Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, ole_irgens
Monica Fladvad Carivau, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Hei Ole,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake i nær fremtid

Monica og Team Solli

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet her en natt etter at vi kom fra Danmark. Hotellet bærer preg av å ikke være nytt på utsiden, men Ok på innsiden. Familierommet var stort og det var god plass til 2 voksne og to barn. Frokosten var grei, bare synd det gikk tomt for varer som barna gjerne ville ha.

1  Takk, AreRoe
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Hei, Tusen takk for hyggelig og konkret tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning

Monica og Team Solli