ScandicHotels.com
Gratis avbestilling frem til 28.10.21
Booking.comUSD 148
FindHotelUSD 146
Anmeldt 7. september 2020

Sentralt plassert hotell. Litt mørkt og slitent. God frokost.
Kunne fått 4 stjerner hvis det ikke hadde vært for dårlig oppførsel hos den mannlige resepsjonisten ved utsjekk. Har hatt over 100 hotelldøgn de siste 10 årene og møtt mange ulike resepsjonister, men har aldri opplevd å bli fornedret...

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, nogrosjo
Monica Fladvad Carivau, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Hei Negrosjo,
Tusen takk for tiden du har brukt for å gi oss en review, takk for ærlig tilbakemelding. Vi skal forhøre oss internt om det du beskriver om vår resepsjonist.

Team Solli

Anmeldt 9. august 2020

Hyggelig og imøtekommende betjening i resepsjonen. God frokost, sentralt beligenhet til serverdigheter vi var ute etter. Til ein hyggelig pris! Kunne vert bedre plass der ein henter maten ved frokost. Ble litt trengsel, noe som ikkje er hyggeligt i disse korona tider.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, ronnyrabben
Monica Fladvad Carivau, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Hei Ronny,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Mvh Monica og Team Solli

Anmeldt 4. august 2020

Kom til hotellet kl. 15.20, og var de eneste foran skranken. En dame snakket i telefonen, mens en mann skulle sjekke oss inn. Ikke et smil, eller velkommen. Han var mer opptatt av å bidra til telefonsamtalen ved siden av, enn å sjekke inn oss. Var så "opptatt" at han måtte spørre tre ganger om hva jeg heter (et vanlig norsk navn). Videre opplyste han kort om at rommet ikke var klart ennå. Da brøt damen v ed siden av inn, og sa at vi måtte vel kunne få rommet ved siden av, for det var ledig. Og slik ble det. Men vi følte at vi forstyrret i annet viktig arbeid. Skjønte etter hvert av de hadde mange hotellgjester og da trenger man ikke anstrenge seg med å være hyggelig. Det finnes hyggelige steder enn dette, og kommer neppe tilbake.

1  Takk, Trondheimsdama
Monica Fladvad Carivau, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei,
Takk for tilbakemelding. Dette er ikke slik vi ønsker at våre gjester skal bli mottatt.
Håper vi kan vise at vi kan bedre enn dette om dere kommer tilbake til oss.

Monica og Team Solli

Anmeldt 3. august 2020

Det var alltid tid til et "Hei!" fra betjeningen på hotellet. Selv om det var travelt og lite bemanning. Det var en feil med en dør på hotellrommet, da den ble varslet inn, ringte resepsjonisten med en gang etter hjelp og saken var løst før vi var tilbake på rommet.
Største problemet på dette sentrale hotellet, var andre gjester som ikke alltid viste hensyn, men glemte at de ikke var hjemme.
Alle i følget vårt koste oss, skulle være to dager, spurte om to døgn til, ingen problem. Stort flott familierom i et hotell som ellers bærer litt preg av alderen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Trond S

Hei Trond,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Monica og Team Solli

Anmeldt 3. august 2020