Booking.comUSD 132
eDreamsUSD 132
CheapTicketsUSD 131
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Som headingen sier så var dette greit og enkelt. Og det var det jeg ønsket. Rommet var lite, men rent og pent. Nylig opp pusset. Hyggelig velkomst av personalet, og frokosten var helt topp. Viktig for meg. Masse å velge i og fint tilberedt.
Kommer gjerne igjen.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Arvewear
Anmeldt 16. oktober 2018

Vi bodde i et superior-rom av god størrelse. Beliggenheten er jo upåklagelig, men alt ved hoteller er også tett på perfekt. Kult nyoppusset, tilgang på god kaffe "overalt", hyggelig personale og bra frokost. Anbefales.

Takk, Nin68
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Enmannsrommet var merkelig innredet med badeservanten midt i soveromsdelen. Ingen søppelbøtte på badet. Svært liten dusj. Derimot ei romslig og god seng, og generelt rent rom. God frokost og hyggelig betjening.

1  Takk, KristinM2340
Anmeldt 9. september 2018

Hadde et fint opphold, som første gjest i et nyoppusset rom som var stilig innredet i behagelige farger. Plasseringen av vasken i rommet istedenfor på badet var egentlig veldig greit når man er to.Hyggelige ansatte og en frokost å glede seg til.

Romtips: Rom mot rolig bakgård
Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Janne A
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Overraskende og godt med hjemmelaget frokost i et lite storbyhotell. Vitner om en kokk og ledelse med stolthet og glede.
Trangt men godt enkeltrom, med vask på rommet og ikke på badet. Men hva gjør nå egentlig det?

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 762gislej