Gratis avbestilling frem til 15.08.21
eDreamsUSD 132
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Et perfekt hotell for deg som trenger et sted og sove, hyggelig betjening og fine rom. Fikk vafler ved ankomst og en enkel frokost bufeet ( siden det var ukedag)

Rett og slett en god hotell opplevelse :)

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Elise_Sax
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Supersentralt hotell, rolig og interessant område av byen, med veldig hyggelig frokostrestaurant. Hyggelig personale i alle ledd!
Trikken går rett utenfor døren. Akkurat stort nok rom, alt du trenger! Behagelige senger og sengetøy. Anbefales.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, fru_Kultur
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Som headingen sier så var dette greit og enkelt. Og det var det jeg ønsket. Rommet var lite, men rent og pent. Nylig opp pusset. Hyggelig velkomst av personalet, og frokosten var helt topp. Viktig for meg. Masse å velge i og fint tilberedt.
Kommer gjerne igjen.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Arvewear
Anmeldt 16. oktober 2018

Vi bodde i et superior-rom av god størrelse. Beliggenheten er jo upåklagelig, men alt ved hoteller er også tett på perfekt. Kult nyoppusset, tilgang på god kaffe "overalt", hyggelig personale og bra frokost. Anbefales.

Takk, Nin68
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Enmannsrommet var merkelig innredet med badeservanten midt i soveromsdelen. Ingen søppelbøtte på badet. Svært liten dusj. Derimot ei romslig og god seng, og generelt rent rom. God frokost og hyggelig betjening.

1  Takk, KristinM2340