Rikke
3,0 av 5 boblerAnmeldt 19. juli 2020
2,0 av 5 boblerVerdi
1,0 av 5 boblerRenslighet
3,0 av 5 boblerService
Hanne Martinsen, Gjestetjenester/resepsjonThon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. sep. 2020
Kjære Rikke,
Jeg vil starte med å takke deg for at du hatt tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding!
Det er trist å lese at du ble skuffet over oppholdet her på Thon Hotel Gyldenløve.
Når det gjelder utformingen av hotellrommet, så har de fleste av våre rom vasken utenfor selve badet. Jeg kan forstå at dette ikke faller i smak hos alle. Vi har også noen få rom med ordinær baderomsløsning.
At rommet var støvete og at kaffekoppene på rommet så ut til å ikke bli byttet, må jeg få beklage på det sterkeste. Det er absolutt ikke slike opplevelser vi ønsker at våre gjester skal ha.
Dette er gjennomgått med leder for våre renholdsmedarbeidere slik at hun kan gjennomgå og følge opp at alle følger den rutinen som ligger til grunn for deres arbeid. Jeg hadde satt stor pris på om du vil ta kontakt med oss, slik at vi kan se enda nærmere på hendelsen.
Vi har stort sett mulighet for å gi våre gjester stille rom når de ønsker det, men det kan være vanskelig i noen romkategorier. Jeg beklager hvis du opplevde for mye støy under oppholdet. Jeg håper likevel at dere fikk sove godt mens dere bodde her.
Jeg vil også takke deg for at du har tatt deg tid til å kommentere på personale i resepsjonen og i frokostsalen. Det setter de stor pris på.
Jeg ønsker deg en riktig fin dag og håper å høre fra deg igjen.

kr 1 968
    kr 4 252
    kr 3 006
    kr 4 240
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
kr 1 092
    kr 1 381
2.0 km fra Thon Hotel Gyldenløve
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 15. juli 2020

Nydelig hotell i nærheten av sentrum, med god beliggenhet og fine, romslige rom. Pluss for innredning og god frokost. Parkeringshus rett i nærheten. Hyggelig betjening i resepsjonen. Siden hotellet ligger midt i en handlegate har du gode shoppingmuligheter, og mange gode spisesteder i nærheten. Kunne absolutt bodd her igjen.

Romtips: Rom mot sidegate har mindre trafikkstøy
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Kaalormen
Hanne Martinsen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2020

Til Vigdis,
Takk for så hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold hos oss på Thon Hotel Gyldenløve.
Så hyggelig å lese at du trivdes hos oss, og at du var fornøyd med værelset ditt og beliggenheten vår. Vi er også veldig glade for å lese at frokosten vår falt i smak.
Vi setter stor pris tilbakemeldingen din og håper vi har gleden av å se deg igjen snart!

Anmeldt 30. juni 2020

Ekstra komfortabelt med superior rom.Det hadde Nespresso maskin, vannkoker og minibar. Ligger sentralt med gangavstand til shopping og restauranter på Majorstua. Det nye covid frokost systemet fungerte bra.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Yngvar E
Hannemarti, Leder  på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Til Yngvar,
Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding.
Vi setter stor pris på å høre at værelset ditt falt i smak, og er ekstra glade for å høre at du var fornøyd med vårt nye midlertidig tilpassede frokosttilbud med à la carte meny.
Vi håper å ha gleden av å se deg igjen snart!
Med ønske om en god sommer.

Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Dette var mitt første besøk på Thon hotel Gyldenløve. Perfekt beliggenhet med butikker og alt man måtte ønske seg rett utenfor døra i koselige Bogstadveien. Fikk et rolig og stille rom. Var ingen støy utenfor. Nydelig frokost med bra utvalg. Kommer helt klart tilbake hit igjen ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, U1143EEmarionh
Hannemarti, Leder  på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Til U1143EEmarionh,
Takk for så hyggelig tilbakemelding etter oppholdet ditt hos oss på Thon Hotel Gyldenløve.
Så hyggelig å lese at du trivdes hos oss og at du ønsker å besøke oss igjen, det ser vi frem til!
Jeg vil sørge for å dele dine positive ord med alle våre ansatte.
Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Jeg tilbrakte 3 netter her ifb med en jobbreise. Jeg valgte hotellet først pga beliggenheten mtp kurslokalet, men jeg vil sikkert bruke det igjen selv om kurslokalet skulle vært et annet sted. Loungen der man kan jobbe, treningssenteret og frokosten var helt super og servicen også. Jeg har allerede bestilt neste opphold her

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, 681trulsl
Hannemarti, Leder  på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2020

Til 681trulsl,
Takk for så positiv tilbakemelding!
Så godt å høre at du fikk benyttet deg av og var fornøyd med loungen og treningsrommet vårt, og at frokosten falt i smak.
Vi setter stor pris dine hyggelige kommentarer og ser frem til å ønske deg velkommen til oss igjen!

Anmeldt 23. januar 2020 via mobile enheter

Jeg har bodd på dette hotellet ved flere anledninger og har blandede opplevelser av oppholdene. En ting er at vasken er inne på rommet og at det kun er en skyvedør inn til badet noe som gjør det lite privat hvis det er to på rommet. Ingen ventilasjon gjør det uholdbart når det er varmt og det er støy fra trafikk og trikk i Bogstadveien. Jeg glemte en lader på rommet og den dukket aldri opp selv om den ble etterlyst etter et par timer. Det er kun en person på vakt i resepsjonen så her kan du bli stående å vente hvis de må IT å ordne andre ting. I desember bodde vi der i to rom, og skulle treffe familie og barnebarn den helgen. Vi spiste frokost lørdag da jeg gikk ut i resepsjonen for å ta i mot vårt barnebarn på to åt som skulle være sammen med oss. Men jeg snakker med min sønn blir vi konfrontert av resepsjonisten som at vi hadde tenkt å lure til oss en ekstra person til frokost. Sønnen forklarte at han skulle vå, men hun fortsatte å insistere på at vi måtte betale for en ekstra frokost. Det var så ubehagelig og provoserende at på søndag spiste vi frokost i full fart å ventet i regnet på gaten for å unngå lignende opplevelse. Skulle vi hatt en ekstra frokost hadde vi betalt for det. Alle reagerte på oppførselen til resepsjonisten, det er virkelig ikke OK å bli beskyldt for å prøve å stjele. Dette la virkelig en demper på det som skulle være en hyggelig familiehelg.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, ingridk108
Hannemarti, Leder  på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2020

Til ingridk108,
Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din ærlige tilbakemelding etter oppholdet ditt hos oss. Det setter vi stor pris på!
Jeg er lei meg for å høre at du har erfart dårlig ventilasjon på rommet og støy fra gaten under tidligere opphold i sommersesong. Jeg forstår godt at dette kan påvirke nattesøvnen. Vi har også rom som vender mot rolig bakgård, så dersom du besøker oss igjen må du gjerne be om å få bo på ett av disse. Vi har dessverre ikke aircondition på våre rom, kun ventilasjonsanlegg som skifter ut luften. I sommersesongen utstyrer vi nå også alle våre gjesterom med bordvifter.
Når det gjelder din tilbakemelding angående vår utradisjonelle baderomsløsning med vaskeservanten ute på rommet og skyvedør inn til badet, så kan jeg forstå at den ikke passer for alle. Denne løsningen ble valgt for å skape en romslig følelse og et unikt design da hotellet ble bygget om i 2006/2007. Vi har også noen få rom med tradisjonell baderomsløsning.
Vedrørende hendelsen ved frokost under deres siste opphold, så er det beklagelig å høre at dere opplevde vår resepsjonist som konfronterende.
Vi mistenker selvfølgelig ikke våre gjester for uærlige hensikter og er lei oss for å høre at det ble oppfattet slik.
Våre resepsjonister er opplært til å ha et overblikk over hvem som er til frokost og passe på at de som ikke er boende gjester blir registrert i resepsjonen før de går til frokost, men vi tar med oss tilbakemeldingen din videre og vil se nærmere på rutinene våre for å unngå at flere får den samme opplevelsen.
Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotels.