Booking.comUSD 173
Trip.comUSD 179
ZenHotels.comUSD 185
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Thon hotell Gyldenløve er rolig og et trivelig hotell og har veldig hyggelig betjening. Fine, rene rom og god frokost-buffe i hyggelig restaurant. Sentralt om man vil ut å spasere til kjente severdigheter, om man vil handle i en av de mange butikkene som ligger i området eller ut å spise. Anbefaler hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Marta S
Hanne Martinsen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Til Marta S,
Tusen takk for så positiv tilbakemelding.
Vi setter stor pris på dine hyggelige kommentarer om hotellet og beliggenheten vår, og vil sørge for å dele tilbakemeldingen din med alle våre ansatte.
Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen til oss igjen snart!

Anmeldt 1. oktober 2020

Veldig bra service og helt greit hotellrom. Lite trekk for vask inne på rommet og ikke på badet. Super beliggenhet og veldig serviceminded personale.

Fikk sen utsjekk uten problemer og vanlig dobbeltrom isteden for enkeltrom uten ekstra kostnad.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Osloweekend
Hanne Martinsen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2020

Til Brattis,
Takk for at du har tatt deg tid til å gi din tilbakemelding etter oppholdet ditt hos Thon Hotel Gyldenløve.
Vi setter stor pris på så hyggelige ord om vårt personale!
Jeg kan forstå at du synes baderomsløsningen med vasken ute på rommet var spesiell. Denne løsningen ble valgt for å skape en romslig følelse da hotellet ble bygget om i 2006/2007. Vi har også et par rom med ordinær baderomsløsning, så spør gjerne om et av disse er tilgjengelig ved neste opphold.
Vi håper å ha gleden av å se deg igjen snart!

Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Koselig liten celle med vask ved siden av sengen. Trolig best egnet for corperate minions men som overalt ellers får man det man betaler for... Minste jeg har sett i Norge noen gang..Frokosten i restauranten på grunnplanet dagen etter var noe annet. Det var en av de bedre på lenge..::

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, DR_Hjertegod
Hanne Martinsen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2020

Til DR_Hjertegod,

Takk for din tilbakemelding.
Så flott å høre at du var så fornøyd med frokosten vår!
Dersom du ønsker en større celle neste gang du besøker oss, så har vi flere celler i ulike størrelser.
Ta gjerne kontakt med hotellet, så vil våre betjente være behjelpelige med å gi nærmere informasjon om de forskjellige cellene våre
Vi håper å ha gleden av å se deg igjen snart ved neste besøk til hovedstaden!

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig opphold. Ligger sentralt på Majorstuen med kort avstand til det meste. Bor på Thon hotell Gyldenløve hver gang jeg er i Oslo. God service på de som jobber i resepsjonen,blide og hyggelige. Gleder mwg allerede til neste opphold!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 460helenef
Hanne Martinsen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Til Helene F,
Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding!
Det er veldig hyggelig å høre at du trives hos oss, og vi er takknemlige for så flotte ord om våre resepsjonister.
Vi gleder oss til å kunne ønske deg velkommen til oss igjen!

Anmeldt 19. juli 2020

Ble rent skuffet over rommet som vi fikk tildelt. Det skulle være et superior rom, men fant ikke noe som kunne minne om det. Badet var inndelt med verdens minste dusj hvor døren ikke rakk bort til veggen og dermed dusjet vi hele badet hver gang vi skulle ta en dusj, dessuten var det ingen kant nede slik at badegulvet var fullt av vann langt bort til toalettet. Ikke nok med det, men døren på badet var en skyvedør og gjorde at man følte man satt på toalettet på samme rom som den man bodde med... I tillegg var vasken plassert utenfor badet, ute i rommet. Derfor ikke vanskelig å forestille seg basilluskene som lever rundt omkring både på toalett/bad og på dører osv. Hele rommet var svært støvete på lamper og kanter. En annen ting var at jeg drakk fra samme kaffekopp alle de 4 dagene jeg bodde der. Dette sjekket jeg og tok bilde av koppen fordi den hadde to merker i bunn som ikke forsvant hvis man prøvde å gni, de var liksom i porselenet. En morgen når vi var til frokost ble rommet rengjort og var ikke klart når vi kom tilbake fra frokosten.... Vi var mildt sagt sjokket... Sengen var sånn passelig redd og det var like støvete og bosset ble ikke tatt. Koppene var satt på plass opp ned og med et drops oppå. Samme koppene, så heller ingen tralle med kopper. Og dermed fikk vi enda en gang bevist at koppene bare ble vasket i vasken og ikke vasket og rengjort ordentlig eller aller helst byttet ut som de skal.... Ser svært alvorlig på akkurat dette. Og hvem hadde koppen før meg? Hvordan ble den rengjort da? Attpåtil i disse tider?? Nei - skikkelig ekkelt. Jeg jobber selv med hygiene og vet virkelig hvordan det ikke skal gjøres. Her burde noe skje i forhold til rutinene! Ba også om stille rom, fikk ikke dette. Men hvis noe positivt skal sies så var det + til personalet i frokostsalen og i resepsjonen, sengen var god og trykket i dusjen var herlig. Men trist at det drives slik. Spesielt med tanke på hygiene. Nesten ikke til å tro.

1  Takk, Norgesferie20

Kjære Rikke,
Jeg vil starte med å takke deg for at du hatt tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding!
Det er trist å lese at du ble skuffet over oppholdet her på Thon Hotel Gyldenløve.
Når det gjelder utformingen av hotellrommet, så har de fleste av våre rom vasken utenfor selve badet. Jeg kan forstå at dette ikke faller i smak hos alle. Vi har også noen få rom med ordinær baderomsløsning.
At rommet var støvete og at kaffekoppene på rommet så ut til å ikke bli byttet, må jeg få beklage på det sterkeste. Det er absolutt ikke slike opplevelser vi ønsker at våre gjester skal ha.
Dette er gjennomgått med leder for våre renholdsmedarbeidere slik at hun kan gjennomgå og følge opp at alle følger den rutinen som ligger til grunn for deres arbeid. Jeg hadde satt stor pris på om du vil ta kontakt med oss, slik at vi kan se enda nærmere på hendelsen.
Vi har stort sett mulighet for å gi våre gjester stille rom når de ønsker det, men det kan være vanskelig i noen romkategorier. Jeg beklager hvis du opplevde for mye støy under oppholdet. Jeg håper likevel at dere fikk sove godt mens dere bodde her.
Jeg vil også takke deg for at du har tatt deg tid til å kommentere på personale i resepsjonen og i frokostsalen. Det setter de stor pris på.
Jeg ønsker deg en riktig fin dag og håper å høre fra deg igjen.