Booking.comUSD 164
FindHotelUSD 154
ZenHotels.comUSD 177
Anmeldt 22. juli 2021

Anbefaler superior rom da de er romslige og godt utstyrt, og mange vinduer. Beliggenheten i Bogstadveien har det meste av butikker og ikke langt til restauranter.
Med en slik beliggenhet blir det selvsagt litt lyd fra gaten. Hvis du kommer med bil anbefaler jeg gateparkering sone2300 og appen bil i Oslo. Mange ledige plasser i sidegatene på en fredag.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Yngvar E
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære Yevensen,
Takk at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Vi setter stor pris på å høre at du trivdes på et av våre superiorrom, og at du var fornøyd med vår beliggenheten vår.
Vi ser frem til å se deg igjen!

Anne Moseby
Service- og Kvalitetsleder

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Følte oss godt mottatt i resepsjonen. Rommet var fint og passe stort. Sengene var veldig gode å sove i. Badet var veldig lite, men fint. Minus er at gulvet på hele badet blir oversvømt når det dusjes. Frokosten var vi veldig godt fornøyd med. Wifi fungerte også bra. Alt i alt et veldig bra hotell.

Takk, 922kyrreh
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Kjære 922kyrreh,
Takk for at du har tatt deg tid til å evaluere oppholdet deres hos oss på Thon Hotel Gyldenløve.

Så utrolig hyggelig at dere trivdes så godt hos oss, og vi er spesielt glad for å høre at dere ble godt tatt imot av resepsjonen!
Når det kommer til badet, så skal jeg ta med denne kommentaren videre til vår hotelldirektør - sånn at vi skal se på andre løsninger.

Skulle det være noe annet, så er det bare å ta kontakt med meg.
Håper dere får en fin dag videre, og dere er hjertelig velkommen tilbake.

Ha en riktig god sommer!

Anne Moseby
Service- og Kvalitetsleder

Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Thon hotell Gyldenløve er rolig og et trivelig hotell og har veldig hyggelig betjening. Fine, rene rom og god frokost-buffe i hyggelig restaurant. Sentralt om man vil ut å spasere til kjente severdigheter, om man vil handle i en av de mange butikkene som ligger i området eller ut å spise. Anbefaler hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Marta S
Hanne Martinsen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Til Marta S,
Tusen takk for så positiv tilbakemelding.
Vi setter stor pris på dine hyggelige kommentarer om hotellet og beliggenheten vår, og vil sørge for å dele tilbakemeldingen din med alle våre ansatte.
Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen til oss igjen snart!

Anmeldt 1. oktober 2020

Veldig bra service og helt greit hotellrom. Lite trekk for vask inne på rommet og ikke på badet. Super beliggenhet og veldig serviceminded personale.

Fikk sen utsjekk uten problemer og vanlig dobbeltrom isteden for enkeltrom uten ekstra kostnad.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Osloweekend
Hanne Martinsen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2020

Til Brattis,
Takk for at du har tatt deg tid til å gi din tilbakemelding etter oppholdet ditt hos Thon Hotel Gyldenløve.
Vi setter stor pris på så hyggelige ord om vårt personale!
Jeg kan forstå at du synes baderomsløsningen med vasken ute på rommet var spesiell. Denne løsningen ble valgt for å skape en romslig følelse da hotellet ble bygget om i 2006/2007. Vi har også et par rom med ordinær baderomsløsning, så spør gjerne om et av disse er tilgjengelig ved neste opphold.
Vi håper å ha gleden av å se deg igjen snart!

Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Koselig liten celle med vask ved siden av sengen. Trolig best egnet for corperate minions men som overalt ellers får man det man betaler for... Minste jeg har sett i Norge noen gang..Frokosten i restauranten på grunnplanet dagen etter var noe annet. Det var en av de bedre på lenge..::

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, DR_Hjertegod
Hanne Martinsen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2020

Til DR_Hjertegod,

Takk for din tilbakemelding.
Så flott å høre at du var så fornøyd med frokosten vår!
Dersom du ønsker en større celle neste gang du besøker oss, så har vi flere celler i ulike størrelser.
Ta gjerne kontakt med hotellet, så vil våre betjente være behjelpelige med å gi nærmere informasjon om de forskjellige cellene våre
Vi håper å ha gleden av å se deg igjen snart ved neste besøk til hovedstaden!