Booking.comUSD 182
FindHotelUSD 161
ZenHotels.comUSD 185
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Sentralt på Majorstuen. Kort vei til sentrum med slottet etc Ble positivt overrasket av hotellet. Så mindre ut på utsiden enn det var. God service og god organisering av frokosten i disse coronatider med booking av tid. Kun gateparkering, men vi klarte å finne plass.

Takk, davidn0rway
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Kjære Davidn0rway,
Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Gyldenløve og for at du tok deg tid til å evaluere oppholdet ditt hos oss!

Det gleder meg å høre at du hadde et hyggelig opphold, og at frokost falt i smak! Det er også veldig hyggelig at dere likte beliggenheten vår.

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 22. juli 2021

Anbefaler superior rom da de er romslige og godt utstyrt, og mange vinduer. Beliggenheten i Bogstadveien har det meste av butikker og ikke langt til restauranter.
Med en slik beliggenhet blir det selvsagt litt lyd fra gaten. Hvis du kommer med bil anbefaler jeg gateparkering sone2300 og appen bil i Oslo. Mange ledige plasser i sidegatene på en fredag.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Yngvar E
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære Yevensen,
Takk at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Vi setter stor pris på å høre at du trivdes på et av våre superiorrom, og at du var fornøyd med vår beliggenheten vår.
Vi ser frem til å se deg igjen!

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Følte oss godt mottatt i resepsjonen. Rommet var fint og passe stort. Sengene var veldig gode å sove i. Badet var veldig lite, men fint. Minus er at gulvet på hele badet blir oversvømt når det dusjes. Frokosten var vi veldig godt fornøyd med. Wifi fungerte også bra. Alt i alt et veldig bra hotell.

Takk, 922kyrreh
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Kjære 922kyrreh,
Takk for at du har tatt deg tid til å evaluere oppholdet deres hos oss på Thon Hotel Gyldenløve.

Så utrolig hyggelig at dere trivdes så godt hos oss, og vi er spesielt glad for å høre at dere ble godt tatt imot av resepsjonen!
Når det kommer til badet, så skal jeg ta med denne kommentaren videre til vår hotelldirektør - sånn at vi skal se på andre løsninger.

Skulle det være noe annet, så er det bare å ta kontakt med meg.
Håper dere får en fin dag videre, og dere er hjertelig velkommen tilbake.

Ha en riktig god sommer!

Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Thon hotell Gyldenløve er rolig og et trivelig hotell og har veldig hyggelig betjening. Fine, rene rom og god frokost-buffe i hyggelig restaurant. Sentralt om man vil ut å spasere til kjente severdigheter, om man vil handle i en av de mange butikkene som ligger i området eller ut å spise. Anbefaler hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Marta S
Hanne Martinsen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Til Marta S,
Tusen takk for så positiv tilbakemelding.
Vi setter stor pris på dine hyggelige kommentarer om hotellet og beliggenheten vår, og vil sørge for å dele tilbakemeldingen din med alle våre ansatte.
Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen til oss igjen snart!
Hanne Martinsen
Hotellsjef
Thon Hotel Gyldenløve

Anmeldt 1. oktober 2020

Veldig bra service og helt greit hotellrom. Lite trekk for vask inne på rommet og ikke på badet. Super beliggenhet og veldig serviceminded personale.

Fikk sen utsjekk uten problemer og vanlig dobbeltrom isteden for enkeltrom uten ekstra kostnad.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Osloweekend
Hanne Martinsen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2020

Til Brattis,
Takk for at du har tatt deg tid til å gi din tilbakemelding etter oppholdet ditt hos Thon Hotel Gyldenløve.
Vi setter stor pris på så hyggelige ord om vårt personale!
Jeg kan forstå at du synes baderomsløsningen med vasken ute på rommet var spesiell. Denne løsningen ble valgt for å skape en romslig følelse da hotellet ble bygget om i 2006/2007. Vi har også et par rom med ordinær baderomsløsning, så spør gjerne om et av disse er tilgjengelig ved neste opphold.
Vi håper å ha gleden av å se deg igjen snart!
Hanne Martinsen
Hotellsjef