Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
ZenHotels.comUSD 186
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Bra beliggenhet sentralt på Majorstuen. Gåavstand til shopping og restauranter.
Gode senger, fint bad med toalett artikler. Det likte tenåringene vi hadde med oss.
God frokost som spises i restauranten ved siden av hotellet. Greit med booking av tid pga covid.
Hyggelig personale i resepsjonen.
Kommer tilbake hit.

Takk, Norwegian12345
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Kjære Norwegian12345,
Tusen takk for at dere valgte Thon Hotel Gyldenløve og at du har tatt deg tid til å evaluere oppholdet deres hos oss!

Så hyggelig å høre at frokosten falt i smak og at du likte de splitter nye sengene våre.

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi som familie delte oss opp på to standard dobbeltrom.. Greie rom. Trekk for at vasken var på selve rommet,ikke på badet. Det var tungvint/ulogisk. Også vann over hele gulvet når man dusjer.Et håndkle må benyttes som klut for å tørke opp vannet. Enkel roomservice som kaster søppel og bytter håndklær. Måtte selv be om ekstra toalettpapir da det ikke ble satt inn ny når vi var nesten tom. Frokosten var kjempegod. Hyggelige resepsjonister. Fin beliggenhet i Oslo. Nært til det meste. Og lettvint med trikkelinje rett ved.

Takk, Johanna Miriam D

Kjære Johanna Miriam D,
Tusen takk for at dere valgte Thon Hotel Gyldenløve, og for at du tok deg tid til å evaluere oppholdet ditt hos oss!

Så hyggelig at resepsjonisten tok godt vare på dere under oppholdet deres! Det gleder meg å høre at du er fornøyd med frokosten vår og beliggenheten vår.

Angående tilbakemeldingen din om vår utradisjonelle baderomløsning med vask på rommet, så kan jeg forstå at den ikke passer for alle. Denne løsningen ble valgt for å skape en romslig følelse og et unikt design da hotellet ble bygget om i 2006/2007. Vi har også har noen gjesterom med tradisjonell baderomløsning. Så neste gang dere bor hos oss må dere ikke nøle med å spørre våre resepsjonister om noen av disse rommene er tilgjengelig dersom dere foretrekker å bo på ett av de.

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Sentralt på Majorstuen. Kort vei til sentrum med slottet etc Ble positivt overrasket av hotellet. Så mindre ut på utsiden enn det var. God service og god organisering av frokosten i disse coronatider med booking av tid. Kun gateparkering, men vi klarte å finne plass.

Takk, davidn0rway

Kjære Davidn0rway,
Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Gyldenløve og for at du tok deg tid til å evaluere oppholdet ditt hos oss!

Det gleder meg å høre at du hadde et hyggelig opphold, og at frokost falt i smak! Det er også veldig hyggelig at dere likte beliggenheten vår.

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 22. juli 2021

Anbefaler superior rom da de er romslige og godt utstyrt, og mange vinduer. Beliggenheten i Bogstadveien har det meste av butikker og ikke langt til restauranter.
Med en slik beliggenhet blir det selvsagt litt lyd fra gaten. Hvis du kommer med bil anbefaler jeg gateparkering sone2300 og appen bil i Oslo. Mange ledige plasser i sidegatene på en fredag.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Yngvar E
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære Yevensen,
Takk at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Vi setter stor pris på å høre at du trivdes på et av våre superiorrom, og at du var fornøyd med vår beliggenheten vår.
Vi ser frem til å se deg igjen!

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Følte oss godt mottatt i resepsjonen. Rommet var fint og passe stort. Sengene var veldig gode å sove i. Badet var veldig lite, men fint. Minus er at gulvet på hele badet blir oversvømt når det dusjes. Frokosten var vi veldig godt fornøyd med. Wifi fungerte også bra. Alt i alt et veldig bra hotell.

Takk, 922kyrreh
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Kjære 922kyrreh,
Takk for at du har tatt deg tid til å evaluere oppholdet deres hos oss på Thon Hotel Gyldenløve.

Så utrolig hyggelig at dere trivdes så godt hos oss, og vi er spesielt glad for å høre at dere ble godt tatt imot av resepsjonen!
Når det kommer til badet, så skal jeg ta med denne kommentaren videre til vår hotelldirektør - sånn at vi skal se på andre løsninger.

Skulle det være noe annet, så er det bare å ta kontakt med meg.
Håper dere får en fin dag videre, og dere er hjertelig velkommen tilbake.

Ha en riktig god sommer!