Booking.comUSD 173
FindHotelUSD 173
ZenHotels.comUSD 185
1924 av 561 anmeldelser
Anmeldt 20. august 2021

Rommet var svært lite til å være superior. Vasken nesten ved senga, vann over hele badet etter en dusj. Men det værste var renhold på rommet. Vi var der i 4 dager, ingen kom å vasket på de dagene vi var der. Og det var støv over alt. Traller med hånduker/sengetøy fra vaskeriet sto i gangen rett utenfor døra vår på kveldene. Jobber selv i hotellbransjen så jeg vet hva jeg skal se etter. Synes rett å slett at det var ett middelmådig hotell. Blir nok første og siste gang vi velger dette hotellet i Oslo. Pluss for frokost og beliggenhet.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, kennethn239
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Kjære Kennethn239,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å evaluere oppholdet ditt hos oss!

Først og fremst så må jeg beklage så mye for at rommet ditt ikke sto til forventning, og at rommet ditt ikke ble rengjort under oppholdet. Sånn skal det ikke være!
Jeg tar med din tilbakemelding til vår husøkonom, så vil vi gå igjennom våre rutiner - slik at dette ikke skjer igjen.

Jeg håper vi uansett får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake, og skulle du ta turen tilbake - så er det bare å ta kontakt med meg.

Ønsker deg en riktig fin dag!

Anmeldt 10. august 2021

Sentral med alt du trenger i gåavstand. Luftige fine rom, stort pluss at vi kunne åpne vinduene ordentlig. Superskjønn og hyggelig betjening både i resepsjonen og spisesalen, nydelig frokost. Her kommer vi nok tilbake.

Romtips: Mindre støy ved å velge rom mot bakgården istedenfor ut mot gaten :))
Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Tove L
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære Tove L,
Tusen takk for så hyggelige ord etter oppholdet ditt hos oss!

Så hyggelig å lese at dere likte rommet deres, og at dere var fornøyd med beliggenheten vår.
Det er spesielt hyggelig å lese dine positive kommentarer om frokosten vår, og om resepsjonistene våre!
Ønsker dere varmt velkommen tilbake.

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Bra beliggenhet sentralt på Majorstuen. Gåavstand til shopping og restauranter.
Gode senger, fint bad med toalett artikler. Det likte tenåringene vi hadde med oss.
God frokost som spises i restauranten ved siden av hotellet. Greit med booking av tid pga covid.
Hyggelig personale i resepsjonen.
Kommer tilbake hit.

Takk, Norwegian12345
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Kjære Norwegian12345,
Tusen takk for at dere valgte Thon Hotel Gyldenløve og at du har tatt deg tid til å evaluere oppholdet deres hos oss!

Så hyggelig å høre at frokosten falt i smak og at du likte de splitter nye sengene våre.

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi som familie delte oss opp på to standard dobbeltrom.. Greie rom. Trekk for at vasken var på selve rommet,ikke på badet. Det var tungvint/ulogisk. Også vann over hele gulvet når man dusjer.Et håndkle må benyttes som klut for å tørke opp vannet. Enkel roomservice som kaster søppel og bytter håndklær. Måtte selv be om ekstra toalettpapir da det ikke ble satt inn ny når vi var nesten tom. Frokosten var kjempegod. Hyggelige resepsjonister. Fin beliggenhet i Oslo. Nært til det meste. Og lettvint med trikkelinje rett ved.

Takk, Johanna Miriam D

Kjære Johanna Miriam D,
Tusen takk for at dere valgte Thon Hotel Gyldenløve, og for at du tok deg tid til å evaluere oppholdet ditt hos oss!

Så hyggelig at resepsjonisten tok godt vare på dere under oppholdet deres! Det gleder meg å høre at du er fornøyd med frokosten vår og beliggenheten vår.

Angående tilbakemeldingen din om vår utradisjonelle baderomløsning med vask på rommet, så kan jeg forstå at den ikke passer for alle. Denne løsningen ble valgt for å skape en romslig følelse og et unikt design da hotellet ble bygget om i 2006/2007. Vi har også har noen gjesterom med tradisjonell baderomløsning. Så neste gang dere bor hos oss må dere ikke nøle med å spørre våre resepsjonister om noen av disse rommene er tilgjengelig dersom dere foretrekker å bo på ett av de.

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Sentralt på Majorstuen. Kort vei til sentrum med slottet etc Ble positivt overrasket av hotellet. Så mindre ut på utsiden enn det var. God service og god organisering av frokosten i disse coronatider med booking av tid. Kun gateparkering, men vi klarte å finne plass.

Takk, davidn0rway

Kjære Davidn0rway,
Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Gyldenløve og for at du tok deg tid til å evaluere oppholdet ditt hos oss!

Det gleder meg å høre at du hadde et hyggelig opphold, og at frokost falt i smak! Det er også veldig hyggelig at dere likte beliggenheten vår.

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss!