Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Lol.travelUSD 196
Anmeldt 9. september 2021

Rommet var lite til å være Business rom (har mistanke om at det var et superior rom vi fikk). Badet er det minste jeg har sett på et hotell, og det var ikke plass til vasken, så den var plasert ute i selve soverommet. Det var en liten skyvedør inn til badet, men den var svært dårlig så alle lyder OG lukter kom inn i oppholdsrommet. God seng men Alt for varmt på natta (selv om det ikke var varm ute), måtte ligge med verandadøren oppe, men da ble det jo mye lyd, så totalt sett ble det lite søvn. En liten veranda med plass til 1 stol. God beliggenhet, frokost og deilig med en god kaffemaskin på rommet

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, torfinnm2021
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Kjære Torfinnm2021,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å evaluere oppholdet ditt hos oss! Din tilbakemelding er viktig.

Jeg har prøvd å nå deg per e-post for å løse situasjonen dere fikk hos oss.
Vi håper vi får muligheten til å rette opp inntrykket deres ved en senere anledning, og skulle det være noe - så er det bare å ta kontakt direkte med meg.

Ønsker dere en riktig fin dag!

Anne Kristine Moseby

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Hotellets ansatte er hyggelige og hjelpsomme. God frokost med noe for enhver smak. Vi fikk et lite rom, helt greit for oss. Gode senger. Ingenting å utsette på renholdGangavstand til T-bane og trikk. Område med restauranter som er verdt et besøk.

Takk, Trilda
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Kjære Trilda,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å evaluere oppholdet ditt hos oss!

Jeg er så glad for å lese at frokosten vår falt i smak, og at du var fornøyd med beliggenheten vår.
Så hyggelig å lese at du er fornøyd med personalet vårt!

Vi ser frem til å se deg igjen!

Anne Kristine Moseby

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Fint og ryddig rom med god frokost, men det hjalp desverre lite når vi våknet hele natten. Vi ble spurt om vi ville ha rom med utsikt mot gaten eller mot bakgården, siden det var viktig for oss å sove denne natten spurte vi om bakgård for stillhetens skyld. Fra denne bakgården kom en høy lyd ca hvert - annenhvert minutt igjennom hele natten. Vi hadde med ørepropper, men hver gang de falt ut våknet vi begge to av denne høye lyden fra bakgården selv når vinduet var lukket. Vi er godt vant med "bylyder" og bor i by selv, men dette var en eksepsjonelt irriterende og gjentagende lyd, hørtes ut som en ventil eller en vifte av ett slag.

Takk, 422juditf
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Kjære 422juditf,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å evaluere oppholdet ditt hos oss!

Jeg beklager så mye for at dere ble forstyrret av denne lyden fra bakgården vår. Vi har nå klart å lokalisere problemet, og nå er lyden borte for godt. Det gleder meg uansett at dere var fornøyde med rommet vårt, og ikke minst frokosten!

Jeg håper vi får muligheten ønske dere velkommen tilbake nå som denne lyden er borte for godt! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe.

Ønsker deg en riktig fin dag!

Anmeldt 20. august 2021

Rommet var svært lite til å være superior. Vasken nesten ved senga, vann over hele badet etter en dusj. Men det værste var renhold på rommet. Vi var der i 4 dager, ingen kom å vasket på de dagene vi var der. Og det var støv over alt. Traller med hånduker/sengetøy fra vaskeriet sto i gangen rett utenfor døra vår på kveldene. Jobber selv i hotellbransjen så jeg vet hva jeg skal se etter. Synes rett å slett at det var ett middelmådig hotell. Blir nok første og siste gang vi velger dette hotellet i Oslo. Pluss for frokost og beliggenhet.

Takk, kennethn239

Kjære Kennethn239,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å evaluere oppholdet ditt hos oss!

Først og fremst så må jeg beklage så mye for at rommet ditt ikke sto til forventning, og at rommet ditt ikke ble rengjort under oppholdet. Sånn skal det ikke være!
Jeg tar med din tilbakemelding til vår husøkonom, så vil vi gå igjennom våre rutiner - slik at dette ikke skjer igjen.

Jeg håper vi uansett får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake, og skulle du ta turen tilbake - så er det bare å ta kontakt med meg.

Ønsker deg en riktig fin dag!

Anmeldt 10. august 2021

Sentral med alt du trenger i gåavstand. Luftige fine rom, stort pluss at vi kunne åpne vinduene ordentlig. Superskjønn og hyggelig betjening både i resepsjonen og spisesalen, nydelig frokost. Her kommer vi nok tilbake.

Romtips: Mindre støy ved å velge rom mot bakgården istedenfor ut mot gaten :))
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Tove L
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære Tove L,
Tusen takk for så hyggelige ord etter oppholdet ditt hos oss!

Så hyggelig å lese at dere likte rommet deres, og at dere var fornøyd med beliggenheten vår.
Det er spesielt hyggelig å lese dine positive kommentarer om frokosten vår, og om resepsjonistene våre!
Ønsker dere varmt velkommen tilbake.