Anmeldt 10. november 2021

De ansatte ytte god service, inn og utsjekking gikk greit. Rommet var rent, og praktisk, men kunne gjerne vært litt større. God frokost i hyggelige omgivelser. Alt i alt et hotell jeg gjerne benytter meg om igjen.

Dato for oppholdet: november 2021
Takk, 369k_reh
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2021

Kjære 369k_reh,
Takk for at du valgte å bo på Thon Hotel Gyldenløve og for at du tok deg tid til å evaluere oppholdet ditt hos oss.

Jeg er så glad for å høre at du hadde et hyggelig opphold, og at frokosten vår falt i smak. Vi setter stor pris på den hyggelige tilbakemeldingen din. Jeg skal sørge for å videreformidle tilbakemeldingen din til resepsjonsteamet vårt.

Dersom du ønsker et større rom ved neste opphold, kan jeg anbefale et superior- eller businessrom. Ta gjerne kontakt med oss så vil vi hjelpe deg å finne den beste romtypen til dine behov.

Håper vi får gleden av å se deg igjen snart!
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 2. november 2021

Ingen vask på toalettet, den er ved sengen. Ingen knagger for å henge yttertøy, ingen knagger for å henge håndkle.
Frokosten er i trangt lokale der de ikke får oversikt over hva som er tomt. Like mange tomme fat og skåler som fulle. Paprikaskålen full av frø, stekte egg med så hard hinne at det var umulig å spise det. Ingen brett for å bære frokosten på.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, Gjest0281
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2021

Kjære Gjest 0281,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å evaluere oppholdet ditt hos oss! Din tilbakemelding er viktig.

Først og fremst så må jeg beklage så mye for oppholdet ditt ikke sto til forventning. Når det kommer til din tilbakemelding om frokosten, så har jeg allerede videreformidlet den til vår frokostansvarlig - slik at vi kan forbedre frokosten vår, og gjøre den enda bedre.

Når det gjelder din tilbakemelding angående vår utradisjonelle baderomsløsning med vaskeservanten ute på rommet og skyvedør inn til badet, så kan jeg forstå at den ikke passer for alle. Denne løsningen ble valgt for å skape en romslig følelse og et unikt design da hotellet ble bygget om i 2006/2007. Vi har også noen få rom med tradisjonell baderomsløsning.
Jeg har videreformidlet til vår hotelldirektør om mangel på knagger ved inngangsdøren og ved vasken, til videre forbedring av våre hotellrom.

Vi håper at vi har gleden av å se dere igjen.

Anmeldt 17. oktober 2021 via mobile enheter

De har ødelagt frokosten på dette hotellet. Frokosten var tidligere i en 2 etasje og var veldig bra. Nå er den presset sammen i underetasjen der folk krasjer og går oppå hverandre til buffeten. Det er skikkelig dårlig.
De har stekte rødbeter, pannekaker, egg og bacon så det er ikke noe galt med maten. Det er bare alt for trangt

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, 123orja
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2021

Kjære 123orja,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å evaluere oppholdet ditt hos oss!

Først og fremst så må jeg beklage så mye for at frokosten ikke sto til forventning. Jeg videreformidler til tilbakemelding til vår hotelldirektør, som vil se på dette nærmere ved en eventuell endring på frokosten vår.

Jeg håper du ellers hadde et hyggelig opphold hos oss, og håper vi får muligheten til å ønske deg varmt velkommen tilbake!

Anmeldt 25. september 2021

Resepsjonen var meget serviceinnstilt. Hotellet ligger noe støyutsatt fra Bogstadveien.
Ingen problemer med å få et rom mot bakgården.
Utmerket frokost.
Gode trikk-og bussforbindelser. Parkering i p-hus, kr. 320,- pr døgn.!
Rommet var nyoppusset og rent. Badet var lite, vask på utsiden inne i rommet. . Dusjen var alt for trang,

Romtips: Velg rom mot bakgården, i høyden for å unngå støy fra trikk og vifter.
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Rolf H
Anne Moseby, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Gyldenløve, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Kjære Rolf,

Tusen takk for at du valgte å bo på Thon Hotel Gyldenløve og for at du tok deg tid til å evaluere oppholdet hos oss. Så hyggelig å høre at du hadde et fint opphold og opplevde god service fra våre ansatte. Jeg er glad for å høre at frokosten også falt i smak.

Angående tilbakemeldingen din om vår utradisjonelle baderomsløsning så kan jeg forstå at den ikke passer for alle. Denne løsningen ble valgt for å skape en romslig følelse og et unikt design da hotellet ble bygget om i 2006/2007. Baderomsløsningen kommer ikke til å bli endret under årets oppussing av hotellet, men jeg vil gjerne tipse deg om at vi også har noen gjesterom med tradisjonell baderomsløsning. Så neste gang du bor hos oss må du ikke nøle med å spørre våre resepsjonister om noen av disse rommene er tilgjengelig dersom du foretrekker å bo på ett av de.

Vi setter stor pris på den hyggelige tilbakemeldingen din og håper vi får gleden av å se deg igjen snart!

Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Ble møtt av hyggelig betjening, hotellet ligger sentralt, og rommene er rene og pene. Nydelig god seng lite støy. Frokost serveres i restauranten i samme bygg. God frokost og hyggelig betjening. Anbefales

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, anitabW3300CR

Hei anitabW3300CR,

Tusen takk for at du valgte å bo på Thon Hotel Gyldenløve og for at du tok deg tid til å evaluere ditt opphold hos oss.

Jeg er glad for å høre at du du har hatt et hyggelig opphold, at du likte beliggenheten, og opplevde god service fra våre ansatte. Jeg skal sørge for å videreformidle din hyggelige tilbakemelding til våre ansatte!

Ha en fin dag og hjertelig velkommen tilbake til oss!