Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Thon Hotel Munch innfrir alltid. Hotellets resepsjonister tar meg alltid godt i mot. Sengene på rommene er veldig behagelige. Frokosten, som alltid er inkl. i prisen hos Thon sine hoteller er alltid smaksrike og innehar et godt utvalg. Jeg vil spesielt fremheve kvaliteten på Thon Hotel Munch sine frokoster. Og til slutt, det er knappe 5 min. gange til Oslos paradegate, Karl Johan.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, DammerNOR
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Hei Dammer NOR og tusen takk for din tilbakemelding .
Det er stor glede for oss å høre at du har hatt et fint opphold hos oss. Våre fokus områder er service, renhold og frokost og det gleder oss å se at du var svært fornøyd med akkurat disse punktene.
Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning

Med vennlig hilsen

Anmeldt 15. oktober 2018

Jeg ble vennlig mottatt i resepsjonen ved innsjekking, og dette gikk raskt og greit.
Rommet svarte ti mine forventninger, og det var godt rengjort. Dette er mitt favoritthotell, og jeg liker beliggenheten blant annet fordi det ikke er noe trafikkstøy.

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Inge640
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.

Hotellet ligger veldig sentralt uten ulempene med støy eller trafikkerte veier og i gangavstand til det meste i Olso sentrum.

Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 2. oktober 2018

Midt i byen, men rolig om kveldene med spennende spisesteder rett utenfor dørene.
Gode rom , over middels frokost og rent overalt.
For familier var dette bra valg.
Badet var godt utstyrt og romslig .
Likte godt at de ansatte brydde seg ved å spørre flere ganger om alt var tilfredsstillende,

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, john_s190479
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei John_s190479 og tusen takk for din tilbakemelding.

Thon hotel Munch ligger i gangavstand til det meste i IOlso sentrum: shopping eller theater / show. Beliggenheten gjør at gjester bor sentralt uten plagsom ulemper som støy fra fest eller trafikkert veier.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Har bodd mye på hotell i Oslo, både i jobb og fritid. Men aldri her. Og det angrer jeg på nå:
Utseendet lyver; hotellet er mye finere på innsiden enn på utsiden!

Det aller meste var midt i blinken. Jeg satte pris på veldig serviceinnstilt betjening overalt. Rent og pent rom mot en stille gate: kunne sove med vinduet åpent om natta fredag og lørdag, uvanlig! :-)
Frokosten var langt over forventet. Friske og gode råvarer, alle «obligatoriske» ting, samt fersk hjemmelaget omelett, godt brød og sjokomelk (små gleder ;-))
TV på rommet fungerte ikke de to dagene jeg bodde der, og er vel strengt tatt eneste minuset. Heldigvis er det andre ting å gjøre i Oslo :-)
Anbefales. Jeg kommer tilbake :-)

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Kjersti007

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.
Det er stor glede for oss å høre at du har hatt et fint opphold hos oss.
Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Med vennlig hilsen

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Lavpris hotell til fullpris! Men en grei plass for en god natts søvn. Noe slitt og endel gang og romstøy. Hyggelige ansatte og en frokost sånn midt på treet! Anbefalinger rom enten i 6 eller 7 etasje!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, bj_rnw919
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.

Jeg er glad for at du likte frokosten og service generelt på hotellet. Det betyr mye for oss at våre ansatte omfattes som imøtekommende for å skape "besøksglede".

Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning