FindHotel
Anmeldt 27. november 2018

Hotellet er sentralt, reint, med god seng. vennlig betjening, god frokost. Tv og kaffekoker Vi kan anbefale dette hotellet. like ved finner du god arabisk mat og kinarestaurant. Fint å spasere til Karl Johan .

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Torild B
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hei og tusen takk for din tilbakemelding .

Det er stor glede for oss å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss.
Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Ikke bli skremt av et slitent inngangsparti til dette hotellet! Overnattet igjen på dette meget sentrale hotellet i Oslo. Her får du ei god seng, moderne rom og en helt fantastisk frokost til en gunstig pris. Tross den sentrale beliggenheten, er det stille på rommene uten forstyrrende trafikkstøy! Anbefales!

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, travelmann3

Hei travelfjord,

Takk for din tilbakemelding. Jeg er veldig glad for at du ga teamet sjansen til å overbevise deg at vi på TH Munch gir langt bedre service enn hvordan inngangspartiet ser ut.

Igjen takk for at du tok deg tid til å skrive denne anmeldelsen, og vi ser frem til å ønske deg velkommen snart igjen.

Vennlig hilsen

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Godt hotel sentralt i Oslo, nydelig frokost.hyggelig personell, rent rom og god seng. Hotellet ligger nært en fin parkeringskjeller. Vi koste oss i Oslo med gangavstand til det meste fra hotellet. God service.

1  Takk, Solveig V
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei Solveig,

Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er stor glede for oss å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss. Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Thon Hotel Munch innfrir alltid. Hotellets resepsjonister tar meg alltid godt i mot. Sengene på rommene er veldig behagelige. Frokosten, som alltid er inkl. i prisen hos Thon sine hoteller er alltid smaksrike og innehar et godt utvalg. Jeg vil spesielt fremheve kvaliteten på Thon Hotel Munch sine frokoster. Og til slutt, det er knappe 5 min. gange til Oslos paradegate, Karl Johan.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, DammerNOR
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Hei Dammer NOR og tusen takk for din tilbakemelding .
Det er stor glede for oss å høre at du har hatt et fint opphold hos oss. Våre fokus områder er service, renhold og frokost og det gleder oss å se at du var svært fornøyd med akkurat disse punktene.
Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning

Med vennlig hilsen

Anmeldt 15. oktober 2018

Jeg ble vennlig mottatt i resepsjonen ved innsjekking, og dette gikk raskt og greit.
Rommet svarte ti mine forventninger, og det var godt rengjort. Dette er mitt favoritthotell, og jeg liker beliggenheten blant annet fordi det ikke er noe trafikkstøy.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Inge640
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.

Hotellet ligger veldig sentralt uten ulempene med støy eller trafikkerte veier og i gangavstand til det meste i Olso sentrum.

Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.