Eric W
Dato for oppholdet: desember 2018
Thon_Hotel_Munch, ManagerThon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. des. 2018
Hei T8083QUericw,

Takk for din tilbakemelding, det er svært viktig for oss å forstå hvor effektivt vi møter våre gjestenes behov for å kontinuerlig forbedre kvaliteten på tjenestene våre.

Thon Hotel Munchs team er dedikert til å gi den beste opplevelsen innen bed and breakfast-segmentet i Oslo. Vi fokuserer på å holde ting enkelt. På Thon Hotel Munch bor du skjult fra de trafikkert veier og festlige gater, du blir møte av flink og service innstilt personal, ren rom og utmerket frokost innen hotellets klassen. Ved å velge TH Munch nytter du alle fordelene å bo sentralt uten ulempene.

Jeg beklager at du ikke har mottatt vannflasken ved innsjekk som alle medlemmer skal få. Dette vil tas internt. Om dere var to gjester finnes dessverre ingen rom stort nok mot bakgården. Kan det være en forklaring på hvorfor dere ikke fikk rom på denne siden?

Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen,

kr 2 340
    kr 1 940
    kr 2 296
0.5 km fra Thon Hotel Munch
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 092
0.9 km fra Thon Hotel Munch
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 28. november 2018

Har overnattet her også tidligere, her får vi akkurat det vi trenger, hotellet ligger sentalt, selv om det ved første øyekast kan virke litt usentralt, da det ligger litt bortgjemt, men det tar 3-5 ( minutter å gå til sentrum (f.eks. Karl Johan), og ca 10-12 minutter til fots i rolig tempo til Oslo S., rommet vi hadde var rent og med fin størrelse, enkelt men veldig fungerende bad, super frokost, hyggelige personale, i nærheten ligger Edderkoppen Teater (ca 2 min) og til 22 juli senteret tror jeg vi brukte ca. 4 min til fots, Folketeateret ligger ca 10 min unna i rolig tempo, man kan egentlig ikke ønske seg så mye mer av et hotell opphold, rett og slett enkelt men mer enn bra nok, kommer garantert til å benytte meg av dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Nine_171
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei Nine_171

Tusen takk for din tilbakemelding. Våre fokus områder er service, renhold og frokost og det gleder oss å se at du var svært fornøyd med akkurat disse punktene.

Thon Hotel Munch er et populær hotel skjult fra de trafikkert veier og festlige gater hvor du blir møte av flink og service innstilt personal, ren rom og utmerket frokost innen hotellets klassen. Ved å velge TH Munch nytter du alle fordelene å bo sentralt uten ulempene.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 27. november 2018

Hotellet er sentralt, reint, med god seng. vennlig betjening, god frokost. Tv og kaffekoker Vi kan anbefale dette hotellet. like ved finner du god arabisk mat og kinarestaurant. Fint å spasere til Karl Johan .

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Torild B
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hei og tusen takk for din tilbakemelding .

Det er stor glede for oss å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss.
Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Ikke bli skremt av et slitent inngangsparti til dette hotellet! Overnattet igjen på dette meget sentrale hotellet i Oslo. Her får du ei god seng, moderne rom og en helt fantastisk frokost til en gunstig pris. Tross den sentrale beliggenheten, er det stille på rommene uten forstyrrende trafikkstøy! Anbefales!

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, travelmann3

Hei travelfjord,

Takk for din tilbakemelding. Jeg er veldig glad for at du ga teamet sjansen til å overbevise deg at vi på TH Munch gir langt bedre service enn hvordan inngangspartiet ser ut.

Igjen takk for at du tok deg tid til å skrive denne anmeldelsen, og vi ser frem til å ønske deg velkommen snart igjen.

Vennlig hilsen

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Godt hotel sentralt i Oslo, nydelig frokost.hyggelig personell, rent rom og god seng. Hotellet ligger nært en fin parkeringskjeller. Vi koste oss i Oslo med gangavstand til det meste fra hotellet. God service.

1  Takk, Solveig V
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei Solveig,

Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er stor glede for oss å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss. Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Thon Hotel Munch innfrir alltid. Hotellets resepsjonister tar meg alltid godt i mot. Sengene på rommene er veldig behagelige. Frokosten, som alltid er inkl. i prisen hos Thon sine hoteller er alltid smaksrike og innehar et godt utvalg. Jeg vil spesielt fremheve kvaliteten på Thon Hotel Munch sine frokoster. Og til slutt, det er knappe 5 min. gange til Oslos paradegate, Karl Johan.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, DammerNOR
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Hei Dammer NOR og tusen takk for din tilbakemelding .
Det er stor glede for oss å høre at du har hatt et fint opphold hos oss. Våre fokus områder er service, renhold og frokost og det gleder oss å se at du var svært fornøyd med akkurat disse punktene.
Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning

Med vennlig hilsen