Expedia.comUSD 113
Vio.comUSD 113
TripadvisorUSD 113
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Hadde et supert opphold i Oslo sammen med to av mine barn. Fikk et stort familierom med en deilig dobbeltseng og en køyeseng i tillegg på rommet. Hadde god utsikt fra rommet, og det var veldig stille og rolig både på hotellet og på utsiden. Lite trafikk, og bare en trapp og et lite kvartal ned til Karl Johans gate. Det eneste jeg strevde litt med var at jeg ikke fikk opp varmen på badegulvet. Dette hadde nok latt seg ordne om jeg tok kontakt med resepsjonen. Frokosten på hotellet var en av de bedre jeg har spist noensinne!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 82maritd
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.

Jeg er glad for at du likte frokosten, spesielt fordi teamet prøver sitt ytterste til å tilby et bredt utvalg uten kompromiss på kvalitet.

Under lys bryteren til baderommet finnes termostat for gulvevarme.

Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Thon leverer alltid det vi har behov for. Vi er ikke opptatt av luksus. Vi setter pris på enkelhet og tilgjengelighet, samt den gode standarden på rom og så klart den gode og friske frokosten! Takk for nok et hyggelig opphold.

Mvh :)

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 256siljet
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei 256siljet,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Det er stor glede for oss å høre at du har hatt et fint opphold hos oss og at hele teamet skapet ekte "besøksglede".

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Ble satt opp to netter på dette hotellet grunnet støyarbeid utenfor egen bolig.

Nokså trist resepsjonsområde, men hyggelig resepsjonist.

Helt enkelt og lite rom. En del støy utenfra, med tanke på at det ikke er noe av interesse utenfor hotellet. Var visstnok ikke mulig med rom som vender inn mot bakgård.

Uforholdsmessig dyrt å oppgradere til et såkalt superior rom. Som i praksis er et ordinært radisson-rom.

Ble ikke gitt vannflaske ved innsjekk, på tross av Thon medlemskap.

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, T8083QUericw
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei T8083QUericw,

Takk for din tilbakemelding, det er svært viktig for oss å forstå hvor effektivt vi møter våre gjestenes behov for å kontinuerlig forbedre kvaliteten på tjenestene våre.

Thon Hotel Munchs team er dedikert til å gi den beste opplevelsen innen bed and breakfast-segmentet i Oslo. Vi fokuserer på å holde ting enkelt. På Thon Hotel Munch bor du skjult fra de trafikkert veier og festlige gater, du blir møte av flink og service innstilt personal, ren rom og utmerket frokost innen hotellets klassen. Ved å velge TH Munch nytter du alle fordelene å bo sentralt uten ulempene.

Jeg beklager at du ikke har mottatt vannflasken ved innsjekk som alle medlemmer skal få. Dette vil tas internt. Om dere var to gjester finnes dessverre ingen rom stort nok mot bakgården. Kan det være en forklaring på hvorfor dere ikke fikk rom på denne siden?

Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen,

Anmeldt 28. november 2018

Har overnattet her også tidligere, her får vi akkurat det vi trenger, hotellet ligger sentalt, selv om det ved første øyekast kan virke litt usentralt, da det ligger litt bortgjemt, men det tar 3-5 ( minutter å gå til sentrum (f.eks. Karl Johan), og ca 10-12 minutter til fots i rolig tempo til Oslo S., rommet vi hadde var rent og med fin størrelse, enkelt men veldig fungerende bad, super frokost, hyggelige personale, i nærheten ligger Edderkoppen Teater (ca 2 min) og til 22 juli senteret tror jeg vi brukte ca. 4 min til fots, Folketeateret ligger ca 10 min unna i rolig tempo, man kan egentlig ikke ønske seg så mye mer av et hotell opphold, rett og slett enkelt men mer enn bra nok, kommer garantert til å benytte meg av dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Nine_171
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei Nine_171

Tusen takk for din tilbakemelding. Våre fokus områder er service, renhold og frokost og det gleder oss å se at du var svært fornøyd med akkurat disse punktene.

Thon Hotel Munch er et populær hotel skjult fra de trafikkert veier og festlige gater hvor du blir møte av flink og service innstilt personal, ren rom og utmerket frokost innen hotellets klassen. Ved å velge TH Munch nytter du alle fordelene å bo sentralt uten ulempene.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 27. november 2018

Hotellet er sentralt, reint, med god seng. vennlig betjening, god frokost. Tv og kaffekoker Vi kan anbefale dette hotellet. like ved finner du god arabisk mat og kinarestaurant. Fint å spasere til Karl Johan .

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Torild B
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hei og tusen takk for din tilbakemelding .

Det er stor glede for oss å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss.
Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning