Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Lol.travelUSD 132
Anmeldt 28. januar 2020

Flott mottakelse i resepsjonen. Rent og pent rom. Gode senger og dyner. Stor TV på veggen med massevis av kanaler. Frokosten var utmerket og personalet der var også meget serviceinnstilt og hyggelige. Personalet sto på det lille ekstra for at vi som gjester skulle få en best mulig opplevelse av hotellet. Hotellet er sentralt plassert i Oslo.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, W1171UClarsh
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2020

Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er stor glede for oss å høre at du har hatt et fint opphold hos oss. Våre fokus områder er service, renhold og frokost og det gleder oss å se at du var svært fornøyd med akkurat disse punktene.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Med vennlig hilsen

Anmeldt 17. januar 2020

Servicen var velig god, vi ble møtt med et smil og hyggelige ord og velkommen til å ta dagens suppe.
Dette er nok et av de minste rommene jeg har vært bodd på. men rent og alt det du trengte/ kaffe og glass veldig bra.
Lokasjonen er veldig bra, korte avstander sentralt.
frokosten er ikke av det beste jeg her opplev på et Thon Hotell,
god service

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
2  Takk, reisetone

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.

Det er stor glede for oss å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss.
Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Anmeldt 14. januar 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger i gåavstand til det meste. Gode senger med varme dyner. Fantastisk god frokost, som vi hadde tid til å nyte.
Så valget av hotell gjorde at vår weekend i hovedstaden ble perfekt for 2 kusiner fra Bergen.

2  Takk, siw_fstegaardh2018
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.

Thon hotel Munch ligger i gangavstand til det meste i Olso sentrum: shopping eller theater / show. Beliggenheten gjør at gjester nytter alle fordelene å bo sentralt uten ulempene.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Rimelig overnatting, god og variert frokost, veldig hyggelig, imøtekommende og serviceinnstilt betjening. Ikke kjøleskap på rommet, men pluss for vaskekluter, tissues og Rituals produkter på badet.
Et godt alternativ til en god pris!

1  Takk, Jalsak

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.

Det er stor glede å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss. Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 4. januar 2020 via mobile enheter

Jeg er imponert og positivt overrasket over budsjetthotellet. Sengene er noen av de beste jeg har ligget i. Betjeningen i resepsjonen er meget vennlig og imøtekommende. Hotellrommet var klar litt før klokken 14.00 og jeg fikk ordnet sen utsjekk klokken 14.00 sent på kvelden.

Frokosten er vanlig Thon frokost.

Det er ikke det fineste eller det mest trendy hotellet i Oslo, men til denne prisen kommer jeg lett tilbake.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 137majae
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Det er stor glede for oss å høre at du har hatt et fint opphold hos oss.
Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Med vennlig hilsen