Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Lol.travelUSD 221
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Hotellet trenger en renovering!
Veggteppe i gangen er nedslitt.listene er skadet og ser ikke ut.
Vinduskarmene er malingen slitt bort.
Viften på romme funket ikke.
Vinduet kunne ikke åpnes
Iskaldt vann i dusjen.
Exstra sengen hard
Må oppusses på utsiden av hotellet

Anbefales ikke.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, monicajunej
Anna Myrli, General Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Hei Beklager att du ikke har hatt en fint opphold hos oss, vi er ett enklere hotell som gjenspeiler sig i våre priser. Vi har lave priser med fokus på god service , beliggenhet, god frokost. Jeg håper att resepsjon var behjelpelige med en del av dine problem når du var her.

Anmeldt 31. august 2021

Ikke det største hotellet, men alt du trenger. Vennlig og imøtekommende resepsjonister får deg til å føle deg velkommen. Ikke de største rommene heller, uten minibar eller kjøleskap og ingen aircondition, men er du ute etter en enkel overnatting eller to fungerer Thon Hotel Munch helt fint. Bra frokostbuffet.

Romtips: Be om rom som ligger ut mot bakgården
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Ole Jacob J
Anna Myrli, General Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei og tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Det er stor glede for oss å høre at du har hatt et fint opphold hos oss.
Våre fokus områder er service og frokost og det gleder oss å se at du var svært fornøyd med akkurat disse punktene.
Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Anmeldt 28. januar 2020

Flott mottakelse i resepsjonen. Rent og pent rom. Gode senger og dyner. Stor TV på veggen med massevis av kanaler. Frokosten var utmerket og personalet der var også meget serviceinnstilt og hyggelige. Personalet sto på det lille ekstra for at vi som gjester skulle få en best mulig opplevelse av hotellet. Hotellet er sentralt plassert i Oslo.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, W1171UClarsh
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2020

Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er stor glede for oss å høre at du har hatt et fint opphold hos oss. Våre fokus områder er service, renhold og frokost og det gleder oss å se at du var svært fornøyd med akkurat disse punktene.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Med vennlig hilsen

Anmeldt 17. januar 2020

Servicen var velig god, vi ble møtt med et smil og hyggelige ord og velkommen til å ta dagens suppe.
Dette er nok et av de minste rommene jeg har vært bodd på. men rent og alt det du trengte/ kaffe og glass veldig bra.
Lokasjonen er veldig bra, korte avstander sentralt.
frokosten er ikke av det beste jeg her opplev på et Thon Hotell,
god service

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
2  Takk, reisetone

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.

Det er stor glede for oss å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss.
Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning
Med vennlig hilsen,

Anmeldt 14. januar 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger i gåavstand til det meste. Gode senger med varme dyner. Fantastisk god frokost, som vi hadde tid til å nyte.
Så valget av hotell gjorde at vår weekend i hovedstaden ble perfekt for 2 kusiner fra Bergen.

2  Takk, siw_fstegaardh2018
Thon_Hotel_Munch, Manager på Thon Hotel Munch, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.

Thon hotel Munch ligger i gangavstand til det meste i Olso sentrum: shopping eller theater / show. Beliggenheten gjør at gjester nytter alle fordelene å bo sentralt uten ulempene.

Jeg håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,