“Styr unna hvis du ikke har veldig god tid !”
Anmeldelse av Williamsburg Bab & Beer

Williamsburg Bab & Beer
Vurdert som nr. 1 369 av 1 552 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Utrolig. Torsdag og bestilte en øl for 17 minutter siden. Det er ikke fullt, og det MÅ være mulig å servere gjestene raskere. Dere lever tross alt av omsetning/omløpshastighet. Ølen kom nå, etter 20 min. Tar ikke risiko på nye 20 min på å få regningen, så spurte om den med det samme.
STYR UNNA !!!!!

Takk, RoarWold

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Pluss for uteservering. Veldig minus for elendig kundeservice! Fikk beskjed om å finne oss et bord. Servitør kom aldri med meny. Tilslutt måtte vi be om å få bestille. Skulle bare ha drikke i varmen. Pluss for god drikke. Ace pinapple cider anbefales.

1  Takk, 186anitar
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Treg og likegyldig til kundene.. utrolig tafatt service.. i sommerferiemodus.. maten var ok minus.. men kylling bab var tørr.. overpriset mat og service.. turistfelle delux!

2  Takk, ollorentzen
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

God atmosfære og veldig god mat. Servicen var på topp. Vi hadde kylling Döner med et or spennende dipper ekstra. Gode smaker på alt.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, lasser284
Anmeldt 1 uke siden

Dato for besøk: august 2022

Reisende som så på Williamsburg Bab & Beer, så også på

Har du vært i Williamsburg Bab & Beer? Del dine erfaringer!