“Skuffende besøk på Indique Flavours”
Anmeldelse av Indique Flavours

Indique Flavours
Anmeldt 18. august 2021

Vi har lenge savnet flere restaurant- og kafé tilbud i Ullern/Røa området. I den siste tiden har flere slike tilbud kommet til. I dag bestemte vi oss for å forsøke den nye indiske restauranten på Røa Torg. Vi kom like etter åpningstid og var de første gjestene i lokalet og bestilte raskt to hovedretter og indisk brød. Sammenlignet med andre indiske restauranter, var nan brødet smakløst og ble altfor raskt tørt og hardt. Tilbehøret til våre to ulike hovedretter var tilsynelatende helt identiske. Kyllingretten var ganske tørr mens lammekjøttet var så tørt og hardt at det nesten ikke kunne skjæres opp med kniv. Vi ga tilbake melding om dette.

Takk, Extraordinary262135

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rask servering, ypperlig mat. Vi satt ute i sola en sommerkveld. Definitivt verdt pengene.
Kanskje pledd kunne høynet opplevelsen.

Takk, karinmkeane
Anmeldt 30. juli 2021

Betjeningen var hyggelig og kunnskapsfulle. Maten var nydelig og flott krydret. Coconut nan brød var «heavenly”.

Takk, A6595WWkristinek
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

De fortsetter å levere skikkelig god indisk mat og veldig god service. Denne restauranten kan anbefales. Prøv lamb det kan anbefales

Dato for besøk: mai 2021
Takk, frithjofmagnusi
Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Endelig åpning for full servering. Dette stedet er verd et besøk. Nydelig mat - godt valg mellom styrke på smaken. Variert og fin meny, litt ned for vinvalg men det har med gjenåpningen og å fylle opp lageret å gjøre. Veldig hyggelig og hjelpsom betjening. Hit skal vi tilbake

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kjellt2015

Reisende som så på Indique Flavours, så også på

Har du vært i Indique Flavours? Del dine erfaringer!