“Braaa!!”

Masala Politics
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. august 2021

Deilig mat og utrolig bra service. Blide og flinke servitører, som kan jobben sin. Hyggelig atmosfære. Anbefales!!

Takk, 2021silver

Anmeldt 6. august 2021

Masala Politics er et friskt pust i Oslos restaurantverden.

+Spennende konsept

+Svært god service

+Positiv totalopplevelse

- Maten skuffet litt, har smakt bedre indisk på flere enklere restauranter i Oslo.
Det var på ingen måte dårlig, bare ikke så bra som jeg hadde håpet.

- Musikken varierer mellom indisk (bra) og vestlig popmusikk. Dette bør utbedres.

4,5/6, anbefales for totalopplevelsen, ikke for maten alene.

Takk, critical_traveler00
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Meget god mat, noe sterk men dette var min egen feil da jeg bestilte medium til sterk. Restauranten kunne vært hyggeligere men maten og vinen var så god at jeg definitivt hadde kommet hit igjen

Takk, annasQ9562NU
Anmeldt 2. mars 2021 via mobile enheter

Bestilte take-away. Utrolig god mat og god service. Fikk også med gratis dessert! Mye mat for pengene

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Evy-Helene B
Anmeldt 17. januar 2021 via mobile enheter

Null service-og under snittet grei mat-men ikke verd bryet om du ønsker hyggelig kveld. Opplevdes kaotisk og lite vennlig. Eneste gangen vi ble kontaktet av stab var da de ønsket bordet til nye gjester. Ugreit.

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, Siskje

Reisende som så på Masala Politics, så også på

Har du vært i Masala Politics? Del dine erfaringer!