“Helt fantastisk!”

Masala Politics
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. august 2021

Utrolig god mat og ekstremt god service. De ansatte var blide og helpsomme. Maten kom fort. Morsomt konsept og gøy med hatter man kunne ta på! Hit skal jeg dra flere ganger! Anbefales på det sterkeste hvis du er glad i indisk mat!

Takk, supersilje16

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Jeg og ei venninne var her for middag, og jeg må si at dette virkelig var en kulinarisk opplevelse! Morsomt konsept ved bestilling av ulike retter, og maten var helt nydelig! Konseptet i seg selv var noe helt eget, men uten det ville det fortsatt fått 10/10 på grunn av god smaksopplevelse. Anbefales på det sterkeste! Jeg vil definitivt komme hit igjen!

Takk, Stine O
Anmeldt 8. august 2021

Deilig mat og utrolig bra service. Blide og flinke servitører, som kan jobben sin. Hyggelig atmosfære. Anbefales!!

Takk, 2021silver
Anmeldt 6. august 2021

Masala Politics er et friskt pust i Oslos restaurantverden.

+Spennende konsept

+Svært god service

+Positiv totalopplevelse

- Maten skuffet litt, har smakt bedre indisk på flere enklere restauranter i Oslo.
Det var på ingen måte dårlig, bare ikke så bra som jeg hadde håpet.

- Musikken varierer mellom indisk (bra) og vestlig popmusikk. Dette bør utbedres.

4,5/6, anbefales for totalopplevelsen, ikke for maten alene.

Takk, critical_traveler00
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Meget god mat, noe sterk men dette var min egen feil da jeg bestilte medium til sterk. Restauranten kunne vært hyggeligere men maten og vinen var så god at jeg definitivt hadde kommet hit igjen

Takk, annasQ9562NU

Reisende som så på Masala Politics, så også på

Har du vært i Masala Politics? Del dine erfaringer!