“Fornøyd”

Masala Politics
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Jeg og mannen min har vært her 3 ganger allerede og vi er kjempe fornøyd med mat og gode service, vi skal komme tilbake igjen og igjen. ❤️❤️❤️

Takk, Sightseer37092373311

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Indisk mat på sitt beste. Dette var en fornøyelse fra ende til annen. Vi spiste silkemyk RAMPURI TAAR KORMA og perfekt tilberedt PRAWNS CHILI ROAST.

1  Takk, kinekring
Anmeldt 27. august 2021

Utrolig god mat og ekstremt god service. De ansatte var blide og helpsomme. Maten kom fort. Morsomt konsept og gøy med hatter man kunne ta på! Hit skal jeg dra flere ganger! Anbefales på det sterkeste hvis du er glad i indisk mat!

Takk, supersilje16
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Jeg og ei venninne var her for middag, og jeg må si at dette virkelig var en kulinarisk opplevelse! Morsomt konsept ved bestilling av ulike retter, og maten var helt nydelig! Konseptet i seg selv var noe helt eget, men uten det ville det fortsatt fått 10/10 på grunn av god smaksopplevelse. Anbefales på det sterkeste! Jeg vil definitivt komme hit igjen!

Takk, Stine O
Anmeldt 8. august 2021

Deilig mat og utrolig bra service. Blide og flinke servitører, som kan jobben sin. Hyggelig atmosfære. Anbefales!!

Takk, 2021silver

Reisende som så på Masala Politics, så også på

Har du vært i Masala Politics? Del dine erfaringer!