Helt greie utstillinger, men Covid-19 var glemt av 🤔

Flotte utstillinger av dinosaurer,utstoppede dyr,steiner/meteoritter og mye mere. Gøy og lærerikt... les mer

Anmeldt 16. juli 2020
859j_rgene
Mo i Rana, Norge
Spennende for barn

Barnebarna ville se dinosaurer, og det fikk de. Inne i museet fant de i tillegg mye annet... les mer

Anmeldt 23. april 2019
Thore Olav H
Moss, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Panoramatur i Oslo
36 anmeldelser
Vikingplaneten
23 anmeldelser
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde en god opplevelse på Zoologisk utstilling. Her var alt fra dinosaurer, steiner og masse dyr. Fin og spennende utstillinger, men bærer preg av at enkelte elementer er noe tilårskomment. Likevel koste ungene seg og da er det meste gjort.

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, andreasvj2014
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Det var fulltreffer for liten og stor. Spesielt det å se skjelettet til tyrannosaurus rex, men det var mye annet fint der. Imponerende utstillinger med utstoppede fugler og dyr. Anbefales.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, steinhelget
Anmeldt 9. april 2018 via mobile enheter

Hadde med oss ett barn på snart 4, både små og store ble fascinert ved å gå tilbake i tid å se på dinosaurer og lære mer om dagens fauna.

Dato for opplevelse: april 2018
2  Takk, 171martes
Anmeldt 4. april 2018

Vi besøkte museet i påsken i år og det ble fort et besøk vi sent vil glemme. Utrolig bra - aktiviteter og noe å se for både liten og stor. Vi tar helt sikkert turen om igjen.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Bente1953
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Sist jeg var her var museet nedslitt og det var vel ikke gjort noe siden jeg var barn selv på 80-tallet. Fikk meg en meget hyggelig overraskelse nå. Det var blitt veldig fint og mer moderne. Fine utstillinger og spennende med dinosaurer og andre dyr. 4-åringen storkoste seg, og det gjorde de voksne også. Anbefales.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, ninat533