Spennende for barn

Morsomt sted.

Anmeldt 21. mars 2019
Grosberg
Horten, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Panoramatur i Oslo
36 anmeldelser
Anmeldt 16. september 2019 via mobile enheter

Hadde en kjempefin tur hit en søndag i september. Alltid like hyggelig å være innom her, flotte ting å se på og man lærer mye! Var litt oppussing noen steder som trakk litt ned, men gleder oss masse til å se det ferdig!

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, thecha94
Anmeldt 21. juli 2019

Jeg sønnen min liker å dra hit, lærer noe nytt hver gang. sønnen min liker å se på dinosaurene(spesielt T-Rex) og de utstoppede dyrene.

museumet ligger flott til på tøyenparken og vi tar alltid en rundtur i den før vi går hjem.

anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, KennethP1154
Anmeldt 23. april 2019

Barnebarna ville se dinosaurer, og det fikk de. Inne i museet fant de i tillegg mye annet interessant. Museet var litt gammeldags og slitt, men det var det bare voksne som så. Øverste etasje var modernisert

Dato for opplevelse: april 2019
3  Takk, Thore Olav H
Anmeldt 21. mars 2019 via mobile enheter

Veldig artig plass. Moro å se utstillingene som er de samme i 50 år. Og fylt på med nytt. Interessant for alle aldre.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Grosberg
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Var der i går og det var et flott sted at vare på .Det stenges og flyttes til et annet sted snart. Var på cafen som var bare toppen etterår

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, axept