Helt greie utstillinger, men Covid-19 var glemt av 🤔

Flotte utstillinger av dinosaurer,utstoppede dyr,steiner/meteoritter og mye mere. Gøy og lærerikt... les mer

Anmeldt 16. juli 2020
859j_rgene
Mo i Rana, Norge
Spennende for barn

Barnebarna ville se dinosaurer, og det fikk de. Inne i museet fant de i tillegg mye annet... les mer

Anmeldt 23. april 2019
Thore Olav H
Moss, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 13. juli 2021

Vi dro hovedsakelig for å se Tyrannosaurus Rex og brukte vel en times tid på å gå rundt å se på de forskjellige dyra osv. Koselig og grei tur.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, MajorSL
Anmeldt 1. juli 2021

Flott museum, våre barn elsket utstillingene. T-rexen var en hit. Vi kom sent på dagen og det var kun oss der så kan ikke uttale oss om covid-hensyn.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Bolleroll
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Flotte utstillinger av dinosaurer,utstoppede dyr,steiner/meteoritter og mye mere. Gøy og lærerikt for alle

Men her er det en stor og utrolig viktig del som jeg og resten av mitt reisefølge reagerte på:

Ved hovedinngangen / museums butikken var det KAOS! Det sto skilt ved inngangen med max antall folk i butikken om gangen...det ble ikke overholdt! På ett tidspunkt i butikken var det sikkert 25-30 stk. De ansatte sto bakom plexieglass ,men de gjorde fint lite med å holde antallet folk lavt. Veldig dårlig!
I de forskjellige rommene og korridorene der ting var utstilt var det trangt med folk ,ikke noe særlig med merking av 1 meters avstand eller noe form for personale som minnet folk på dette. Knapper med lyd/lys i utstillingene var noen steder tapet over eller merket ,men flere steder var det tapet under sykelige knapper....Dette er også meget dårlig..med tanke på Covid-19 og de tiltakene alle andre gjør så vil jeg på dette tidspunkt IKKE anbefale dette stedet. Håndsprit dispensere var plassert ut på steder, men alt annet sviktet totalt her!

Som sagt: utstillingene og tingene å se på var bra ,men alt rundt Covid-19 var elendig... Sorry men her har dere noe å gjøre

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, 859j_rgene
Anmeldt 16. september 2019 via mobile enheter

Hadde en kjempefin tur hit en søndag i september. Alltid like hyggelig å være innom her, flotte ting å se på og man lærer mye! Var litt oppussing noen steder som trakk litt ned, men gleder oss masse til å se det ferdig!

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, thecha94
Anmeldt 21. juli 2019

Jeg sønnen min liker å dra hit, lærer noe nytt hver gang. sønnen min liker å se på dinosaurene(spesielt T-Rex) og de utstoppede dyrene.

museumet ligger flott til på tøyenparken og vi tar alltid en rundtur i den før vi går hjem.

anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2019