“Skuffende vafler”

Jordbærpikene Storo
Vurdert som nr. 1 251 av 1 554 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Mitt barnebarn og jeg har alltid spist vafler på Jorbærpikene fra hun var liten. Vi har alltid kost oss masse og vært fornøyde. Nå er hun blitt 5 år og vi gledet oss til å spise vaffel - noe som har blitt en tradisjon. I dag ble vi begge skuffet. Tynne vafler, ny oppskrift? Vaffelen ble fort spist opp av oss begge, og vi følte oss litt snytt må jeg si. 49 Kr for den tynne lefsa? Dette var dårlig - vi ønsker oss tykkere vafler slik dere serverte før. Vi må kanskje finne oss et nytt vaffelsted.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Sofiejenta

Anmeldt 29. desember 2020

Jeg tok en lunch her og det blir nok ikke flere besøk av meg på dette stedet.

Bestilte burger med ost og bacon.

Maten: Lang ventetid,svært liten porsjon,kjedelig og lite inspirerende smaker og maten så ikke fristende ut.

Hygiene: Betjeningen hadde det nok ganske sikkert i forhold til corona pandemien. Gjestene derimot møter skitne bord. Og ikke en eneste gang iløpet av min time her så jeg noen som ryddet eller vasket bord. Servicet etter forrige gjest dytter jeg forsiktig bort. Og det stod fremdeles på bordet da jeg forlot stedet.

Prisnivået: 199 kroner for svært lite.

Totalinntrykk: Et av de dårligste stedene jeg har vært for å spise. Jeg kan ikke anbefale noen dette stedet.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 28. desember 2020 via mobile enheter

Det tok 30 min å få enkel mat, selvom det ble sagt da vi bestilte at det kun skulle ta 10 minutter. I tillegg bestilte vi en bolle som vi aldri fikk. Vi prøvde å si ifra.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, victoriap791
Anmeldt 12. august 2020

Grusom rett. Tipper de steker bacon på morgenen og lar den ligge i en boks hele dagen. Kalde poteter og ekkel agurkmix. Rett og slett uspiselig. Lasagnen som bordvennen spiste var Ok.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, marvbli
Anmeldt 18. april 2020

Når man shopping stresser rund på det store StorO Senteret, er det godt å stikke innom hyggelige- og avstressende Jordbærpikene for en bedre- og saftig burger med ditto, og en kald cola. Hyggelig betjening, rent og pent. Anbefales. d:o)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, jans0der

Reisende som så på Jordbærpikene Storo, så også på

Har du vært i Jordbærpikene Storo? Del dine erfaringer!