“Kjempehyggelig Brasserie”
Anmeldelse av Brasserie Coucou

Brasserie Coucou
Anmeldt 3. september 2021

Trivelig nykommer. Vi var venner på torsdagsmiddag, og hadde en flott opplevelse hos CouCou. Hyggelig betjening, deilig mat og gode viner. God stemning i lokalet, og veldig hyggelig å se en full restaurant igjen. Vi gleder oss til neste gang.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Eiaborg

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Tatt i mot av hyggelige ansatte. Tok en treretters med blomkålsuppe, fjellørret og panna cotta. Vin som passer. Suppen har tydelig smak og fjellørreten stekt perfekt og er ikke hverken svidd eller tørr. Panna cotta, say no more. Henning

Takk, Henning V
Anmeldt 12. juni 2022

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 1. oktober 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: oktober 2021
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Brasserie Coucou, så også på

Har du vært i Brasserie Coucou? Del dine erfaringer!