“God pizza”
Anmeldelse av Olivia Hegdehaugsveien

Olivia Hegdehaugsveien
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Olivia leverer som man kan og bør forvente. God pizza fra en mid range italiener kjede. Pastaen er også god. Alt ok, men tar aldri av på et sted som dette.

Takk, Oivind_oivind
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Hegdehaugsveien, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Moderne og hyggelig sted med fyr på gasspeisen.
Delikat presentert mat til, der tilbehør må bestilles utenom.
Det smakte bra, selv om det de sa var indrefilet i menyen dessværre var i seigeste laget. Hyggelig betjening.

Takk, Restaurantproff
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Hegdehaugsveien, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte pasta med entrecote, en av de bedre oastaretten jeg har smakt. Akkurat passe med saus, kjøttbitene var møre, foccaciaen var nydelig og totalt matmengde var overraskende mettende. Vi følte at vi rullet derifra fordi vi ble så mette. Eneste som trekker litt ned er litt ubehagelige stoler/sofa. Satt ute i "vinterhagen".

Takk, B8188NClindak

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var en positiv overraskelse. En litt sen lunch, med pizza og lunchtallerken. Smakfullt og godt. Behagelig servitør, med rask og diskret service.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, OdBjB
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Hegdehaugsveien, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har vært på samme stedet for noen år siden og maten smakte da mye bedre enn nå. Vi bestilte pasta, jeg tok med laks, mannen min carbonara. Min hadde så mye saus at jeg følte jeg spiste suppe og ikke pasta med saus i tillegg synes jeg det er litt for trangt inne, alt for mange bord i forhold til plass på andre etasje.

Takk, ma_gorzatah388
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Hegdehaugsveien, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Tusen takk for tilbakemelding!

Reisende som så på Olivia Hegdehaugsveien, så også på

Har du vært i Olivia Hegdehaugsveien? Del dine erfaringer!