“Ikke god pasta”
Anmeldelse av Olivia Hegdehaugsveien

Olivia Hegdehaugsveien
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Pasta carbonara smakte virkelig ikke godt. Ikke noe man kunne spise. Smaken på linguini med scampi var heller ikke imponerende. Den var ikke vond, men kjedelig og masseprodusert. Toro er bedre. Ølutvalget på tap er bare Hansa og Peroni. Fine lokaler.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kamerat
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Hegdehaugsveien, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Dette var ikke bra. Vi beklager så utrolig mye for den dårlige opplevelsen og takker for tilbakemelding.

Anmeldt 3. januar 2019

Vi hadde en kjempefin vinsmaking for to personer ledet av restaurantsjef Maria som også er utdannet sommelière. Maria er kunnskapsrik og engasjert og skreddersydde vinsmakingen etter våre ønsker. Vi ble enige om antall vin vi ville prøve og Maria fylte en hyggelig halvannen time med spennende vin og interessant informasjon. Vinsmakingen ble avtalt over mail med Maria (maria@olivia.no), det var til en gunstig pris og det ble en meget vellykket kveld.

Takk, fredriksteen
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Hegdehaugsveien, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Tusen takk for tilbakemelding og for anbefaling. Vi er utrolig glade for å høre at dere hadde en lærerik og hyggelig vinkveld hos oss!

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Vi var åtte stk, fire store og fire små. En søndag i starten av desember, men vi fikk bord med en gang. To pasta, en spesial og resten spiste pizza. God service og god mat. Minus for manglende vann på toalettene grunnet kaldt vær.

Takk, 600trulsp
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Kald pizza. Lite oppmerksomhet fra personale. Kaldt i vinterhagen. Lite skarpe kniver til å skjære i pizzaen. Kommer ikke tilbake hit

Takk, Mokka66

Dette var veldig trist å lese og vi beklager så mye for den dårlige opplevelsen. Slik skal det selvfølgelig ikke være hos oss. Tusen takk for at du sier ifra slik at vi kan ta dette videre.

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Olivia har en innholdsrik meny. Personalet er oppmerksomme uten at det oppleves som mas. Pizzaen vi bestilte hadde akkurat så sprø bunn som vi ønsket oss og var god på smak.

1  Takk, Ane-hal

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på Olivia Hegdehaugsveien, så også på

Har du vært i Olivia Hegdehaugsveien? Del dine erfaringer!