“Positivt overrasket”
Anmeldelse av Olivia Hegdehaugsveien

Olivia Hegdehaugsveien
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, beste pastaen jeg har hatt på lenge! Scampien var ikke for mye stekt og smakene sprudlet i ganen.

Takk, 131evenh
Emilia, Guest Relations på Olivia Hegdehaugsveien, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Otroligt fint att läsa, tusen tack ska du ha! :-)

Anmeldt 13. august 2021

Maten var topp, men servicen var helt nedsnødd. Servitøren drøyer 30 min før vi får regning. T.o.m etter forespørsel om regning.

Takk, Sim0nDale
Moawennhall, Owner på Olivia Hegdehaugsveien, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Hei Simon, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Sofie som er daglig leder på restauranten på: sofie@olivia.no. Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 27. juni 2021

Kjempegod pasta og sjokoladefondant , mye mat. Hyggelig og god service. Pent lokale . Jeg kommer gjerne tilbake.

Takk, Destination92716
Emilia, Guest Relation på Olivia Hegdehaugsveien, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Tusen tack för din fina feedback! Hjärtligt välkommen åter! :-)

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Vi måtte gå uten å spise. To hadde allergi som ikke kunne unngås. Det finnes soya i fleste rettene og vanskelig å ha mat som ikke har soyaolje. Service var veldig bra, de prøvde å hjelpe men det var umulig å ha mat som de to med allergi kunne spise.
Vi forstår det, men veldig frustrerende å bestille drikker, vente på svar fra kjøkken, ha drikker på bordet. Betale og gå uten å bli ferdig med hva vi har betalt for til å spise på en annen sted.
Jeg må innrømme at jeg synes det veldig rart at det er ikke mulige å ha olivenolje i maten på en italiensk restaurant, kunn soyaolje.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, rosad838

Hej! Jag beklagar så mycket för denna dåliga upplevelsen hos oss. Vi vill ju självklart kunna erbjuda alla våra gäster något att äta, och om det mot förmodan inte är möjligt så skall det självklart ges besked om snarast möjligt!
Önskar du komma i kontakt med ansvarig på Hegdehaugsveien så når du restaurangchef Enrico på enrico@olivia.no

Tusen tack för din feedback, det tar vi självklart med oss!

Anmeldt 9. april 2021

Take-away, levert av Food-dora på rett tid, så levering var bra! Maten var ganske varm ved levering men inntrykket svært skuffende visuelt når maten ble pakket opp. 2 X Lasagne ble en nedtur smaksmessig når vi begynte å spise (det vi orket). Så dette holder ikke mål eller det nivået man skulle forvente fra Olivia og til den prisen! Vanskelig å trekke fram enkeltting når Lasagne, salaten og til og med Focassio brødet var av svært varierende og en del av det ikke dagsferskt. Her går det både på bruk av ferske råvarer, tilberedning og anretning! Adri mere take-away fra denne restauranten i alle fall :-(

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, 56janerikp
Moawennhall, Owner på Olivia Hegdehaugsveien, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. april 2021

Hei Jan Erik, dette var veldig trist å lese og vi er virkelig lei oss for den dårlige take-away opplevelsen du hadde. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med daglig leder Enrico på enrico@olivia.no, slik at han kan komme i direkte kontakt med deg. Tusen takk for tilbakemelding, dette tar vi selvfølgelig videre med ledelsen på restauranten!

Reisende som så på Olivia Hegdehaugsveien, så også på

Har du vært i Olivia Hegdehaugsveien? Del dine erfaringer!