“Quiz og Pizza endte med opgitthet og skuffelse”
Anmeldelse av Den Gode Kafe

Den Gode Kafe
Kjøkken: Pizza, Bar, Kafé, Pub, Gastropub
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vi skulle være en gjeng på quiz, hvor vi håpet å nyte pizza og øl. Vi hadde et lite bord hvor vi trengte ekstra stoler for å få plass til alle. Det fikk ikke tak i, til tross for at det var ganske glissent i "restauranten" i overetasjen. Vi tenkte derfor å flytte oss opp alle sammen, men noen av vennene våre hadde allerede bestilt mat nede, overraskende nok var det umulig for betjeningen og levere pizza opp. Så vi ble splittet hvor noen av oss rett og slett ble tvunget til å sitte oppe. Der får vi i tillegg beskjed om at det tar halvannen time å vente på pizza. Alt dette i tillegg til dårlig service og en gjeng med ansatte som tydeligvis alle har en dårlig dag. Hit kommer jeg ikke tilbake. Finnes bedre steder med quiz og mat hvor man ikke blir behandlet på denne måten.

Takk, Joakim B

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig, ujålete sted med svært god pizza, hyggelig betjening og shuffleboard i kjelleren. Quiz hver tirsdag.

Dato for besøk: august 2018
Takk, meretek_13
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Var her på en bursdagsfest og bestilte pizza. Denne var utrolig god. Bestilte en med spekeskinke og en med biff og bernaise, denne var den beste pizzaen med biff og bernaise som jeg har smakt. Anbefales! Drinkene var ok.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, ellen_svh
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Var og spiste med noen venner på Den Gode, som ligger nærme Youngstorget. Hadde en kjempefin opplevelse fordi servicen var veldig bra, Emma hadde god kunnskap om de forskjellige drikkevarene de serverte og var genuint interessert i at vi skulle ha det hyggelig. Pizzaen var fantastisk god, vil påstå at det er en av de bedre du får i Oslo. Så vil anbefale alle som ønsker en hyggelig atmosfære, god service og god mat, å ta turen hit! De har også take-away for de som ønsker det. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Heidi B
Anmeldt 27. mars 2018

Spiste pizza-lunsj her i mars 2018 - god pizza og hyggelig atmosfære. Hyggelige ansatte og generelt hyggelig og god atmosfære.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, andrebli

Reisende som så på Den Gode Kafe, så også på

Har du vært i Den Gode Kafe? Del dine erfaringer!