“Kun hyggelig miljø! ”
Anmeldelse av Egon Ullevål

Egon Ullevål
Vurdert som nr. 1 027 av 1 571 Restauranter i Oslo
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Egon Ullevål er ikke et sted som oppsøkes på grunn av gourmetmat. Servicen må gjesten hovedsaklig utføre selv. Gjesten går til disken og bestiller selv, og henter selv tørr og småhard buffetpizza - som har stått for lenge under varmelyset. Junior likte hamburgeren! Og han likte pommes fritesen. Beklageligvis gikk brannalarmen slik at han bare fikk smake på den! Alle gjestene ble evakuerte ut på gata. Egon er først og fremst godt miljø.

1  Takk, sveinatlea

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Har spist jevnlig på Egon Ullevål. Opplever restauranten som at de leverer god mat og service.
Godt fornøyd og kommer til å besøke stedet igjen

Takk, jang248
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Hadde lunch her men ble litt skuffet. Hamburger var OK men potetene var kalde og servicen like så. Klarte blant annet ikke å servere brus da maskinene var i ustand.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 2. september 2018

Spiste middag her på vei ut av Oslo før tur til Sørlandet. To av oss spiste ostegratinerte nachos (fra middagsmenyen), som vi har spist på Egon tidligere. Den var god, men denne gangen syns vi det ble lite kjøtt og mye chips. Ser ut til at Egon har prøvd å endre på denne retten, men det var nok ikke helt vellykket denne gangen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, andrebli
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Har spist ved Egon Ullevål 4-5ganger pr mnd det siste året. Både mat og service er god.

Kan anbefales

Dato for besøk: august 2018
Takk, jang248

Reisende som så på Egon Ullevål, så også på

Har du vært i Egon Ullevål? Del dine erfaringer!