“God mat”
Anmeldelse av Egon Ullevål

Egon Ullevål
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Spiste baconsurret indrefilet og den smakte utmerket. Litt lite grønnsaker men rikelig med chips og både bearnaise og bbq saus fulgte med.
Trivelig betjening. Håndsprit godt plassert og virket som de tar hygiene og smittevern på alvor.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, larskaug

Anmeldt 3. juli 2020

Hyggelig stemning og greit sted å ta en enkel rett (for mitt vedkommende fiskusuppe - som var god) På en plakat (juli 2020) ble gjestene lovet rengjøring av "kontaktpunkter", men de grove, rustikke bordplatene er nok ikke regnet som kontaktpunkter. Synd at grundigere rengjøring ikke ses som en selvfølge i disse dager.

1  Takk, Tonelise1956
Anmeldt 13. november 2019 via mobile enheter

Spiste middag der. Bestilte fisk. Maten var grei, litt lite smak. Burde kanskje satset på en biff. God service og hyggelig betjening.

Dato for besøk: november 2019
Takk, ztig65
Anmeldt 25. oktober 2019 via mobile enheter

Fikk først cocacola servert helt uten kullsyre, klagte på dette opplevde da at servitør ikke trodde meg, han måtte smake selv på brusen før eg fikk ny. Bestillte ultimatburger, burgeren var lunken og pomsfritten hard og kald.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Dan Even H
Anmeldt 11. februar 2019 via mobile enheter

Egon ble valgt da det lå på hotellet og når alt skal være sagt så var det heilt greit. Maten kom raskt og var helt OK men ingen kulinarisk opplevelse, men da skal man kanskje ikke til Egon, dog selvom de vet å ta seg betalt. 350 for en entrecôte som er så tynn at du ikke ser forskjell på om den er medium rå eller medium, det kunne vært gjort bedre. Er vel heller stedet før en kamp hvor maten ikke betyr alt.

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, 99vidare

Reisende som så på Egon Ullevål, så også på

Har du vært i Egon Ullevål? Del dine erfaringer!