“Bra pizza”

Pizza Ricetta
Få mat levert
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 27. juli 2020

God og rask pizza! Prismessig litt dyrt kanskje, men jeg kommer til å bestille herfra neste gang også, selv om det er lenger å gå dit enn pizzasjappa nærmest meg.

2  Takk, frelan

Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Utrolig god take away pizza! Vi spiste Hawaii og Salsiccia. Begge var kjempegode! Kan virkelig anbefales!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, stineg582
Anmeldt 2. mai 2017

Pizza ricetta har god takeaway pizza som er klare på et kvarters tid. Det er ikke en restaurant, men det er et bar barkrakker for venting eller rask spising.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, GryHoy
Anmeldt 16. februar 2017

Spist her 150 ganger. Tynn bunn, nok fyll og god smak! Her får du alt fra mild barnepizza til velkrydret pizza for de som liker litt punch.

Rimelig priset pizza som står til 7/10 på skalaen.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, vidarstensoenes
Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Veldig god pizzarestaurant med variert meny. Jeg handler her jevnlig og er veldig fornøyd med maten.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, katrinebb

Reisende som så på Pizza Ricetta, så også på

Har du vært i Pizza Ricetta? Del dine erfaringer!