“Alle ble fornøyde”
Anmeldelse av Fryd Løren Gastropub

Fryd Løren Gastropub
Vurdert som nr. 1 037 av 1 558 Restauranter i Oslo
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Spiste med kone og voksen sønn, var faktisk de ensete gjestene på det tidspunktet. Vi valgte to ulike burgere, pluss fish and chips. Alle var fornøyde. Vennlig, og ikke masete service. Ta en tur!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, RolfH682

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har vært på Fryd flere ganger med venninner til lunsj og har kost meg hver gang! Deilig å kunne sitte ute når solen skinner. Maten er veldig god! Anbefales

Takk, anaeO2928LN
Anmeldt 4. mars 2021 via mobile enheter

Lite, pent lokale som er stilfult innredet. Kort meny med noen alternativer for store og små. Fryd er en gastropub og tilbyr god fingermat som burger, fries og tapas. Vi prøvde blåost burgeren og var veldig fornøyd. Fryd har godt utvalg av 2,25٪ øl i disse koronatider. Flott tilvekst til Løren, kommer garantert tilbake

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, LarsB2474

Reisende som så på Fryd Løren Gastropub, så også på

Har du vært i Fryd Løren Gastropub? Del dine erfaringer!