Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i samme gate som Scandic Solli, ca 5 minutters spasertur til Nationaltheatret stasjon, hvor både t-bane, NSB og Flytoget går.

Hotellet er kompakt oppbygd; både resepsjonen, frokostsalen, og ikke minst rommet er ganske trangt.

Fikk rom i øverste etasje, med en liten balkong (såvidt man har plass til en stol). Rommet var trangt, men innbydende innredet og med deilige økologiske shamooer etc. Badevifta virket ikke, så det ble klamt og varmt på både badet og soverommet etter en dusj. Raskt og gratis WiFi i rommet var et pluss.

Frokostbuffeten er liten, men tilstrekkelig variert. Langt fra utvalget til en del andre hoteller med svære frokostsaler, men om man ikke er så opptatt av det blir man uansett mett.

Friskt pust i et ellers kjedepreget hotellmarked, men blir sannsynligvis til å gå for et annet hotell ved neste besøk i Oslo.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Sigurd K
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Booket et Valentine tilbud. Et meget hyggelig superior rom i 3.etg med utsikt til en stille bakgård.
I anledning Valentine ble det laget sjokoladedyppede bananbiter da de ikke hadde økologiske jordbær. Dette, samt fri adgang til spa var i Valentinepakken.
Har tidligere prøvd flere av kjedens hoteller i København og liner deres fokus på økologiske produkter over hele linjen.
Et lite men personlig hotell hvor du føler deg sett og ivaretatt som gjest på den aller beste måten.
Fri tilgang til økologisk kaffe og te i den koselige matsalen eller dagsengen som står i lobbyområdet.
Et knøtt lite spa som vi ikke rakk å prøve men som virket rent og hyggelig.
Oppholdet var så hyggelig at vi forlenget det med en natt ekstra siden vi fikk tilbud om 50% på det.

4  Takk, OsloGolfer
Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Jeg har vært her før og gledet meg til å komme tilbake.... alt var som jeg husket. Samme gode, vennlige, personlig service. Vi besøker dere og andre hoteller i kjeden gjerne igjen. Her, køben eller kanskje Bali?

1  Takk, anncharl0ttm
Anmeldt 7. februar 2018 via mobile enheter

Lekkert stort rom. Nydelige baderomsprodukter. Deilig frokost med frisk juice og salater ( ikke røkelaks..) . Fast og fin seng. Yogi te. Ingen støy av aircondition ( fordi der er ikke noe). Litt gjennomgang av lyd ( gammelt bygg). Rimelig! Ikke veldig sentralt, men ok. Nær Aker Brygge og 10 min unna Nationaltheateret.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, DameCa35
Anmeldt 20. januar 2018 via mobile enheter

Hadde et trivelig opphold på dette koselige stedet. Hotellet er rent og pent og eco-vennlig. Lobbyen er hjemmekoselig med en stor deilig sofa man kan kroe seg i. Vårt selskap på 6 personer fikk alle plass i sofaen som innbyr til avslapping. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, metten706