Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Hotellet litt greit til i forhold til offentlig kommunikasjon.
Ganske små rom, men hadde det jeg trengte.

Er kjedelig å få en seng som glir fra hverandre.. er lite vits med dobbelt seng når man bare får brukt den ene siden.

Ellers god frokost, men rar løsning på møbler og plassering av maten.

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, HansBis
Guri V, General Manager på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Kjære HansBis,

Takk for din tilbakemelding og anmeldelse. Vi er glad for å høre at du hadde et greit opphold her i hjertet av Oslo. Jeg skal sjekke opp ang. ditt rom som du bodde på, det kan høres ut som du har bodd på twin rom og ikke dobbeltrom. Eller om det ligger feil kategori på rommet. Dette skal vi få sjekket opp så ikke andre opplever det samme. Vi er også klar over frokostsalen vår og jobber med forskjellige løsninger det så det skal oppleves romsligere, slik at vår gode buffet kommer mer til sin rett også. Vi takker for tilbakemeldingen og ønsker deg en flott uke. Velkommen tilbake.

Med vennlig hlisen

Anmeldt 28. mars 2019 via mobile enheter

Flott plassering og serviceinnstilt personale i resepsjonen samt god kvalitet på sengene løfter ethvert besøk. Var der sist for tre år siden og bemerket da at hotellet bærer preg av at det er noen år siden siste oppussing. Der har det ikke skjedd noe.
Frokosten hadde gode varmretter, men lokalet medfører at plasseringen blir noe ulogisk og vanskelig å finne frem til alt. Det var blant annet flere enn meg som lette etter juicen...

Takk, SveinH843
Guri V, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2019

Kjære Svein,

Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding vedrørende våre ansatte og våre gode senger. Setter pris på å høre dette. Vi kan også gledelig melde at det ligger gode planer for hotellet i nær fremtid, som vil øke gjesteopplevelsen betraktelig. Så om et par år, vil du kanskje komme tilbake og oppleve oss i helt ny drakt. Det kan vi håpe på.

Velkommen tilbake til oss og ha en riktig fin helg!

Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Har ved flere anledninger benyttet dette hotellet. Enkelt hotell med grei adgang til off. Kommunikasjon. Typisk lavkost hotell, og du forventer deretter. Grei lobby med små sittegrupper om du skal ha korte møter. Frokost ok. Endel trafikkstøy for endel rom som vender ut mot trafikken. Ikke treningsfaciliteter. Lett tilgang til det meste

Takk, 982magnes
Guri V, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2019

Kjære Gjest,

Takk for at du tok deg tid å skrive noen ord om oss.

Vi setter pris på at du har bodd hos oss flere ganger, og at du liker oss som vi er :-). Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake igjen, og ønsker deg en fin uke.

Anmeldt 8. mars 2019 via mobile enheter

Vi besøkte dette hotellet fordi det var sentralt og var like ved tog stasjonen.

Rom: Rommet var stort. Vi bodde på rom 316 (4 mans rom). Rommet hadde det meste vi trengte. Badekar var det på rommet, det er et stort pluss. Gode senger. Minikjøleskapet var veldig skittent inni. Veldig mye støt fra gaten. Vi fant en flekk på den ene håndduken. Det er hårføner på rommet.

Hotel direktør: Hyggelig mann, vi fikk låne en lader som vi hadde glemt (veldig bra).

Lobby: Lobbyen var ren og pen, men litt liten.

Frokost: Frokosten var veldig bra, har ganske mye av det man trenger. Det teller mye.

Andre ting: På hotellet er det bra wifi. Det er både trapp og heis. Og på rommene er det vannkoker og te/kaffe.

Alt i alt har jeg valgt å gi hotellet en 3-stjernes. Det jeg trekker for er støy fra gaten, skittent i minikjøleskap, slitt her og der og flekken vi fant på den ene håndduken. Hvis du vil ha et sentralt hotell som ikke er så langt unna tog stasjonen kan dette være et bra hotell. Men jeg tror jeg velger et annet hotell neste gang.

Takk, Trymhen
Guri V, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2019

Kjære Trymhen,

Tusen takk for at du har tatt deg tid å vurdere First Hotel Millennium. Jeg setter virkelig pris på din feedback og har allerede notert meg ting jeg vil ta videre i avdelingene. Som sentralt byhotell kan det av og til bli litt støy fra gaten, men dette kan man unngå ved å be om rom høyt opp i etasjene eller be om rom mot bakgård. Vi har også badekar på alle våre rom, med unntak av et rom som er tilrettelagt som handicap rom.

Jeg er glad du satte god pris på frokosten vi serverer gjestene våre. Den legger vi vår ære og stolthet i. Det samme gjør vi med renhold på rom, så her blir det rapportering til Husøkonomen.

Vi håper du vil gi oss en sjanse til en gang i fremtiden, da vi veldig gjerne vil ha deg tilbake som vår gjest.

Vi ønsker deg en flott fredag og en god helg!

Anmeldt 2. mars 2019 via mobile enheter

Du får det du betaler for. Etter å ha sett gjennom bildene her på Tripadvisor etter oppholdet, så ser vi at rommet vårt var slettes ikke verst. Badet hadde grei løsning, god plass og badekar. Rommene trenger oppussing, de er slitne og fremstår mer skitten enn de egentlig er på grunn av dette. Det er støvete, noe både jeg og mannen merket godt (den ene har støvallergi, glemt medisin hjemme). Noe vi satte stor pris på var egen termostat for badet og egen for rommet, slik at vi kunne ha det kjølig om natten, men varmt på badet.
Kjappeste heisen jeg har opplevd på lenge!
Frokosten er traus, uoversiktlig og trangt lokale, men de ansatte gjør så godt de kan. Alt i alt er grei opplevelse!

Svært sentralt, men rolig.

Takk, Knutsdatter
Guri V, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2019

Kjære Knutsdatter,

Takk for at du tar deg tid å skrive review av vårt hotell. Jeg er ikke glad for å høre at det var støvete på rommet. Vi har superfokus på renhold, nettopp på grunn av det du skriver med rom som trenger oppussing, så den tilbakemeldingen tar jeg med meg til housekeeping i dag. Det ligger også i fremtidsplanene at vi skal fremstå i ny og bedre drakt om ett par års tid, så da håper vi å se dere her igjen.

Vi ønsker deg en fin uke.