Trip.com
ZenHotels.comUSD 125
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Hotell ringer noen timer før ankomst og spør om vi trenger en ekstraseng uten å oppgi at dette koster 200;- pr døgn.
Når vi ankommer hotellet litt over kl 15 er ingen av de to rommene klargjort. Etter 8 timer i bil var dette dårlige greier.
Det viser seg at det ene rommet ikke er klargjort når vi mottar nøkkelen. Det er skitt og boss over alt.
Dette er ikke bra nok.

1  Takk, finnt349
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Kjære Finnt349,

For det første beklager sent svar på din tilbakemelding. Den hadde sneket seg vekk mellom andre nye tilbakemeldinger.

Det er leit å høre at det ble så lang ventetid på rommet. Sånn skal det ikke være. Jeg kjenner til at vi hadde ett par dager i juli med altfor sen levering av sengetøy fra leverandøren vår, noe som selvsagt forsinker oss i forhold til klargjøring av rom. Det var heller ikke bra at dere ikke fikk oppgitt at ekstra seng koster ekstra, selv om det er helt vanlig at det gjør det, så må vi likevel informere gjestene om det.

Vi håper at dere vil gi oss en ny sjanse, for dette var slettes ikke oss på vårt vanlige.
Hjertelig velkommen tilbake, og ha en fin uke videre.

Med vennlig hilsen,
General Manager

Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

Svært sentralt i Oslo. Hotellet er litt slitt. Vi fikk et rom med veranda i toppetasjen, men det regnet og var kaldt så den brukte vi ikke. Personalet oppveier alt som kan være negativt, de er utrolig imøtekommende. Bra frokost topper oppholdet. Anbefales.

1  Takk, rosakiss
FHMillenniumhotel, Leder  på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2020

Kjære gjest,

Tusen takk for din strålende tilbakemelding! Dette varmer veldig at lese!

Vi er så glade for å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss her i hjertet av Oslo.
Vi setter virkelig stor pris på så fantastiske ord fra deg!

Du er hjertelig velkommen tilbake når som helst, og vi ønsker deg en velfortjent avslappende uke!

Anmeldt 4. mars 2020

Jeg hadde allerede før bodd på First Hotel Millennium og jeg ble hilst velkommen tilbake og følte meg med en gang hjemme igjen. Jeg kom Inn i varmen fra en lang reisedag. Hotellet har akkurat det jeg trenger, rommene er enkle med skikkelig god seng, og jeg fikk badekar med dusj som er ganske uvanlig nå til dags. Så deilig det var å slappe av i det. Det er underlig hvor stille det er enda hotellet er så passe sentralt. Jeg liker at hotellet ikke er altfor stort, det er kanskje derfor jeg føler meg så hjemme der. Dette er ikke et luksus hotel, ikke vent dere det, men de er kjempegod på alt det som teller. Frokosten er deilig og de lager ofte ekstra vafler eller sveler der og da for å gi oss gjestene en ekstra fin morgen.

1  Takk, klovnetur
FHMillenniumhotel, Leder  på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Kjære klovnetur,

Tusen takk for din strålende tilbakemelding! Dette varmer veldig at lese!

Vi er så glade for å høre at du hadde enda et hyggelig opphold hos oss her i hjertet av Oslo. At du velger å komme tilbake til oss er utrolig godt å høre, vi setter virkelig stor pris på så fantastiske ord fra deg!

Anmeldt 4. mars 2020

Dette er et pusterom i hjerte av byen med svært behjelpelig og vennlig personalet. Jeg jobber i byen og på sykehus og kan virkelig sove godt og puste ut i rolig atmosfære midt i hjertet av byen.

Selv om det er midtbyen er det lite støy. Frokostsalen er hyggelig og en kan finne eget hjørne om en ønsker å være i fred. Er en sulten om kvelden er det deilig suppe å få blandt annet.

Fra rommet jeg bodde hørtes ikke støy og jeg kunne sove godt gjennom hele natten i god seng. Alltid ok med vannkoker på rommet og det var det her. alt lagt til rette for å kunne trekke seg tilbake og hvile.

Romtips: høyere etasje ga hvile
1  Takk, Bkpl1ng

Kjære gjest,

Tusen takk for din strålende tilbakemelding! Dette varmer veldig at lese!

Vi setter virkelig stor pris på så fantastiske ord fra deg!

Anmeldt 3. mars 2020

Her liker jeg å bo når jeg jobber i Oslo. Det. er utrolig hyggelig, og alle de som jobber har alltid tid til et smil og en liten prat. Topp beliggenhet, delig seng, enkelt og fint - trenger ikke mer enn dette - og en god frokost. Jeg reiser alene, og her føler jeg meg alltid velkommen.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, freyainahotel
Guri V, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Kjære Freyainahotel,

Tusen takk for din herlige tilbakemelding. Vi blir skikkelig glade av å høre at du trives så godt hos oss her i hjertet av Oslo. Vi gleder oss til du kommer tilbake og ønsker deg en strålende fin uke!