2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
FindHotel
Anmeldt 6. juli 2021

Jeg og ei venninne reiste inn til Oslo for en overnatting og for å kose oss med god mat og vin i hovedstaden.
Vi ble møtt av en veldig hyggelig resepsjonist og rommet vi fikk, som var en Junior Suite, var stort og fint møblert.
Vi hadde et kjempe fint opphold!

Takk, 889tinaf
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Kjære 889tinaf,

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding.

Vi er så glade for å høre at dere hadde det fint hos oss her i hjertet av Oslo, og vi håper å se dere snart igjen. Har dere venner og kjente som trenger overnatting i Oslo så vet dere hvor dere skal sende de.

Ha en super uke videre og god sommer!

Anmeldt 28. juni 2021

Vi bodde her en natt fra lørdag til søndag, og jeg hadde oppgardering på rommet. Jeg hadde bedt om et stille rom, men det var langtifra det. Tollbgata går rett på utsiden, og det var mye trafikkstøy. I tillegg var rommet ubehagelig varmt. Eneste positive var at det var en god seng. Frokosten var grei nok, men brødrister fungerte ikke og folk vimset rundt, til tross for korona-restriksjoner.

Takk, Globerotta
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Kjære Globerotta,

Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at det var mye trafikkstøy. Vanligvis er det ganske stille i den gaten i helgene, og jo høyere opp i etasjene man kommer jo mindre hører man av byen rundt. Og vi har også stille rom mot bakgård, så her var det kanskje noe i kommunikasjonen som gikk feil, og at den beskjeden ikke ble mottatt. Dette beklager vi veldig.

Vi har alltid vifter til utlån i resepsjonen, og det hjelper godt på ekstra varme dager som det var på lørdag. Vi ber alle våre gjester om å følge alle råd og restriksjoner med hensyn til Corona så da er det leit å høre at ikke alle gjorde som de burde.

Oppussing var det planer om før pandemien kom, så vi får vente å se hva som skjer når ting normaliserer seg. Du får kontakte oss om en stund å høre om noe har skjedd siden sist. Hjertelig velkommen tilbake iallefall.

Anmeldt 1. juni 2021

ALTFOR dyrt å betale for så dårlig opplevelse. Rommene var ikke som bildene i det hele tatt, skittent og jeg kjøpte bedre frokost på bunnpris nede i gata. Til frokost fikk vi servert skivet gulost, brunost og skinke(likt man kan kjøpe på butikken), tørre brødskiver og kuvær pålegg. Bare forventet litt mer når jeg betalte så mye.
Var ekstremt varmt på rommet og ingen aircondition, fikk en liten vifte som såvidt fungerte.
Det var aldri noen i resepsjonen så jeg måtte alltid stå der lenge og vente, hadde ikke noe imot dette men det var enda en ting som ble irriterende etterhvert.
De som jobba der var snille og behjelpelige, men var lite de kunne gjøre for å gjøre oppholdet noe bra.
Hadde ikke anbefalt noen å dra hit, for lik pris kan man dra mye finere og bedre steder.

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, aurorabA6386UT
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2021

Kjære Aurora,

Takk for din tilbakemelding.

Det er veldig trist å høre at du ikke hadde et hyggelig opphold hos oss. Vi ønsker selvsagt at alle skal hygge seg her i hjertet av Oslo, selv om vi ikke har det nyeste hotellet i byen. Jeg er meget glad for å høre at du fremhever våre hyggelige ansatte, som hver dag gjør det de kan for å gjøre våre gjester glade.

Jeg kjenner meg ikke helt igjen i din beskrivelse av vår frokostbuffet, hvor vi har både eggerøre, stekt egg, pølser, poteter, vegetarboller, kokt egg, havregrøt, etc etc forskjellig varmmat, samt flere typer brød, yoghurt, kornprodukter samt diverse pålegg.

Vi ligger midt på treet ang. priser i Oslo, og prisene varierer dag for dag i forhold til belegg og etterspørsel i byen. Det er ikke unormalt dyrt å betale 1250 kr for et dobbeltrom midt i Oslo sentrum. Vi har mange forskjellige romtyper, og også noen rom som er pusset opp nylig.

Vi håper du er villig til å gi oss en ny sjanse, så skal du få en gratis oppgradering til et av våre nyere rom neste gang. Kontakt oss direkte så ordner vi det.

Vi ønsker deg en super uke, og håper vi ser deg igjen.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 30. mars 2021 via mobile enheter

Det positive først; når vi ankom ble vi tatt imot av en svært hyggelig resepsjonist. Rommet vårt var rent og sengene gode.

Disse tre punktene er likevel ikke nok til å oppveie de negative:

Når vi ankom var rommet langt fra klargjort og vi måtte få et nytt.
Hotellet er svært slitt og dårlig vedlikeholdt. I noen tilfelle kan det være sjarmerende, her var det såpass at det blir ukoselig.
På grunn av corona-tiltak var det ikke frokostbuffet, men frokosten ble forsynt og pakket for oss. Ved booking hadde jeg bestilt til 1 voksen og 1 barn, men den bestillingen hadde forsvunnet, og frokost var bare bestilt til 1 voksen. Det var likevel ikke noe problem å få nok mat til begge to, men det var av en eller annen grunn umulig å få det fordelt på to bokser...
Saken ble ikke bedre av at det var nærmest umulig å få servitøren til å forstå hva jeg sa.
Neste gang betaler jeg heller et par hundrelapper mer for å få et bedre hotell.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, Slsta1976
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2021

Kjære SIsta1976,

Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at dere ble tatt bra i mot av vår hyggelige resepsjonist, og at rommet var rent og med gode komfortable senger.

Beklager så mye at du først kom til et rom som ikke var klargjort. Her må systemet ha sviktet oss, eller det må ha vært en misforståelse på et vis, for sånn skal det ikke være. Jeg skal undersøke litt hva som skjedde her slik at vi unngår at det skjer igjen.
Det var også litt rart at du ikke fikk kommunisert godt med vårt personal på kjøkken, fordi alle snakker både norsk og engelsk, men vi har opplevd at munnbind gjør det litt mer krevende å forstå hverandre også.

Vi ønsker gjerne å gi deg et av våre nyoppussede rom neste gang du kommer, så bare send en epost til oss så ordner jeg med en gratis oppgradering. Vi håper du vil gi oss en ny sjanse.

Ha en super uke!

Anmeldt 1. august 2020

Hotellet er fint, sentralt og ryddig, men resepsjonsområdet og restauranten er veldig liten! Dette fungerer supert til vanlig, men i disse korona-tider skal man kunne holde én meters avstand og det er rett og slett ikke mulig på dette hotellet. Det er også tydelig at det er utenlandske turister på hotellet som ikke har satt seg inn i reglene i Norge og ikke klarer å lese informasjonsskriv på veggene. Hotellet burde ta ansvar å gi tydelige beskjeder om avstand ved ankomst eventuelt gi et eget skriv ved innskjerping om alle reglene på hotellet slik at alle får satt seg inn i disse.
Kunne gjerne dratt tilbake hit, men ikke i en korona-situasjon!
Hvis jeg ikke har fått korona etter denne Osloturen får jeg det nok aldri.

1  Takk, MiaO303
Simone Gomez Krook, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Kjære Mia,

Takk for din tilbakemelding.
Selv om det er flere ting o påpeke så setter vi stor pris på at du gir oss tilbakemelding og hjelper os til o bli bedre på veien.

Vi har prøvd vårt aller beste o følge de retningslinjene som er pålagt av myndighetene og selvsagt tilpasse informasjonen til alle gjester, selv om dem er utenlandske turister. Vi utgår selvsagt for at de aller fleste holder seg oppdatert før de reiser inn til Norge, sedan dette er en global pandemi så forutsetter vi at folk er klar over avstands regler og liknende.

Hvis vi skulle oppleve at noen gjester hos os åpenbart gjør et brudd på karantenereglene eller mistenker symptomer så tar vi selvsagt andre tiltak og prøver vårt beste o beskytte øvrige gjester.

Beklager hvis dere ikke opplevde at vi har gode rutiner og smittetiltak på hotellet.
Vi skal bli bedre og håper virkelig at du/dere er friske og raske den dag idag og før dette!

Ha en fantastisk fin uke videre!

Vennlig Hilsen
Simone Gomez Krook