Gratis avbestilling frem til 21.08.22
FindHotel
ZenHotels.comUSD 238
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelige folk som jobber der og de var veldig behjelpelige.
Standard på rommene er helt ok men trengs nok en oppussing. Det var veldig varmt og vi måtte ha vinduene oppe pga mangelfull aircondition. Vi hadde rom i 2etg og det var mye støy fra trafikken. Sikkert bedre høyere opp i bygget.
Trangt til frokost men deilig mat og drikke.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Hege B
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Kjære Hege,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding og spesielt dine gode ord om mine kolleger her på huset! :-)

Vi er så glade for at dere hadde et godt opphold hos oss her i hjertet av Oslo, til tross for litt lyder fra byen og varm sommer. Vi har vifter til utlån i resepsjonen så det hjelper jo litt, og som du sier så hører man bylarmen mindre jo høyere opp i etasjene man kommer. Vi har også roligere rom mot bakgård.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake og håper du får en fin dag videre!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Superior rom i 3 etg ut mot gata. Mye støy fra busser og trikk. Ikke klima anlegg så var veldig varmt på rommene. Rommene har også behov for oppgradering og var mye støv under sengene. Badet og rommet bærer preg av 80 tallet. Velger nok et annet hotell neste gang vi skal til Oslo.

Romtips: Er ikke parkering men får rabatt kort av de i resepsjonen på p hus i nærheten. Be om rom mot bakgården og bestill bordvifte på forhånd
Takk, Gullfaks
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Kjære Gullfaks,

Takk for din tilbakemelding.

Selv om det aldri er noe gøy å høre at våre gjester ikke har hatt det bra hos oss er vi glade for at du tar deg tid å si fra. Varmen i sommer har til tider vært en stor utfordring og vi har hatt vifter til utlån i resepsjonen, men det er jo selvsagt ikke fullgodt med moderne aircondition.

Det var planer om en oppgradering av hotellet før pandemien, men så ble alt satt på vent som ellers i verden. Vi har noen nyere rom som jeg tror dere hadde blitt veldig fornøyd med, så om dere skulle ombestemme dere, så er dere velkommen tilbake for å prøve et av de rommene.

Anmeldt 23. juli 2021

Bodde to netter i 7 etasje, ved en utrolig støysom gate. Hotellrommet var ikke spesielt rent ved overtakelse. Måtte plukke opp tørket gress fra badegulvet. Hotellfrokosten var heller ikke særlig appetittlig etter funn av hår i maten.

Takk, ellinors638

Kjære Ellinors638,

Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss å høre om din opplevelse hos oss. Det er ikke sånn det skal være, og vi har tatt opp din tilbakemelding med vårt rengjøringbyrå, som skal kvalitetssikre at alle rutiner blir fulgt. Vi håper du vil gi oss en ny sjanse og håper vi får ønske deg velkommen igjen en gang i fremtiden.

Med vennlig hlisen

Anmeldt 6. juli 2021

Jeg og ei venninne reiste inn til Oslo for en overnatting og for å kose oss med god mat og vin i hovedstaden.
Vi ble møtt av en veldig hyggelig resepsjonist og rommet vi fikk, som var en Junior Suite, var stort og fint møblert.
Vi hadde et kjempe fint opphold!

Takk, 889tinaf
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Kjære 889tinaf,

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding.

Vi er så glade for å høre at dere hadde det fint hos oss her i hjertet av Oslo, og vi håper å se dere snart igjen. Har dere venner og kjente som trenger overnatting i Oslo så vet dere hvor dere skal sende de.

Ha en super uke videre og god sommer!

Anmeldt 28. juni 2021

Vi bodde her en natt fra lørdag til søndag, og jeg hadde oppgardering på rommet. Jeg hadde bedt om et stille rom, men det var langtifra det. Tollbgata går rett på utsiden, og det var mye trafikkstøy. I tillegg var rommet ubehagelig varmt. Eneste positive var at det var en god seng. Frokosten var grei nok, men brødrister fungerte ikke og folk vimset rundt, til tross for korona-restriksjoner.

Takk, Globerotta
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Kjære Globerotta,

Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at det var mye trafikkstøy. Vanligvis er det ganske stille i den gaten i helgene, og jo høyere opp i etasjene man kommer jo mindre hører man av byen rundt. Og vi har også stille rom mot bakgård, så her var det kanskje noe i kommunikasjonen som gikk feil, og at den beskjeden ikke ble mottatt. Dette beklager vi veldig.

Vi har alltid vifter til utlån i resepsjonen, og det hjelper godt på ekstra varme dager som det var på lørdag. Vi ber alle våre gjester om å følge alle råd og restriksjoner med hensyn til Corona så da er det leit å høre at ikke alle gjorde som de burde.

Oppussing var det planer om før pandemien kom, så vi får vente å se hva som skjer når ting normaliserer seg. Du får kontakte oss om en stund å høre om noe har skjedd siden sist. Hjertelig velkommen tilbake iallefall.