Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Agoda.com
ZenHotels.comUSD 170
Anmeldt 30. august 2021

Presentasjonen av hotellet på hotellets hjemmesider sto ikke i stil med selve oppholdet. Rommene var små og kjedelig og gammeldags innredet.

Jeg leste omtaler av fantastisk frokost, men frokosten vi fikk to dager på rad var dårlig. Her var det kun billigbrød og dårlig utvalg av pålegg. Lørdagen ble reddet av croissanter, men på søndag var disse fraværende. Da var det frosne, masseproduserte donuts som hadde overtatt. Skuffende.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, sissel131
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Kjære Sissel,

Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for å lese at oppholdet ikke ble som forventet. Vi bruker ferdig oppskjært brød fra en anerkjent produsent, fordi det nå er corona og det ikke er forsvarlig å la alle gjester skjæret brødet selv. Men billigbrød er det ikke. Nå er det jo litt forskjellig hva folk liker å spise til frokost, og vi har fått kjempegode tilbakemeldinger på våre donuts som er ganske nye på buffeten. Vi har også masse forskjellig deilig varmmat og vegetar og vegan tilpasninger. Vi endrer litt på innholdet på buffeten etter hvilke tilbakemeldinger vi får fra gjester, så vi håper å høre litt mer fra deg hva du gjerne ville sett mer av på vår buffet. Hjertelig velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 25. august 2021

Beliggenhet er viktig faktor ved valg av hotell i Oslo. First Hotel Millenium er et meget sentralt og flott hotell som det ikke er mange av i Oslo! Unikt hotell med serviceinnstilte medarbeidere og en helt utrolig god service - du finner ikke mange tilsvarende hoteller i Oslo er i hvert fall min oppfatning. Innsjekk og utsjekk gikk raskt og effektivt. Flotte rom og jeg sov som en stein. Hva mer kan ønske seg? Et perfekt hotell man bare ønsker deg tilbake til hver gang man har behov for hotellrom i Oslo. Ekstra hyggelig er det også med en "Velkommen-tilbake-hilsen" med litt sjokolade som venter meg når jeg kommer på rommet. Medarbeidere på Millenium har skjønt verdien av ekstraservice!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Håvard H
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Kjære Håvard,

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding.

Vi er så glade for at du trives som gjest her hos oss, og setter stor pris på deg. Takk for at du formidler din opplevelse slik at også flere kanskje får lyst å prøve oss fremover. Du er hjertelig velkommen tilbake, hver gang!

Ha en super dag, og og så ses vj snart igjen.

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelige folk som jobber der og de var veldig behjelpelige.
Standard på rommene er helt ok men trengs nok en oppussing. Det var veldig varmt og vi måtte ha vinduene oppe pga mangelfull aircondition. Vi hadde rom i 2etg og det var mye støy fra trafikken. Sikkert bedre høyere opp i bygget.
Trangt til frokost men deilig mat og drikke.

Takk, Hege B
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Kjære Hege,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding og spesielt dine gode ord om mine kolleger her på huset! :-)

Vi er så glade for at dere hadde et godt opphold hos oss her i hjertet av Oslo, til tross for litt lyder fra byen og varm sommer. Vi har vifter til utlån i resepsjonen så det hjelper jo litt, og som du sier så hører man bylarmen mindre jo høyere opp i etasjene man kommer. Vi har også roligere rom mot bakgård.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake og håper du får en fin dag videre!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Superior rom i 3 etg ut mot gata. Mye støy fra busser og trikk. Ikke klima anlegg så var veldig varmt på rommene. Rommene har også behov for oppgradering og var mye støv under sengene. Badet og rommet bærer preg av 80 tallet. Velger nok et annet hotell neste gang vi skal til Oslo.

Romtips: Er ikke parkering men får rabatt kort av de i resepsjonen på p hus i nærheten. Be om rom mot bakgården og bestill bordvifte på forhånd
Takk, Gullfaks
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Kjære Gullfaks,

Takk for din tilbakemelding.

Selv om det aldri er noe gøy å høre at våre gjester ikke har hatt det bra hos oss er vi glade for at du tar deg tid å si fra. Varmen i sommer har til tider vært en stor utfordring og vi har hatt vifter til utlån i resepsjonen, men det er jo selvsagt ikke fullgodt med moderne aircondition.

Det var planer om en oppgradering av hotellet før pandemien, men så ble alt satt på vent som ellers i verden. Vi har noen nyere rom som jeg tror dere hadde blitt veldig fornøyd med, så om dere skulle ombestemme dere, så er dere velkommen tilbake for å prøve et av de rommene.

Anmeldt 23. juli 2021

Bodde to netter i 7 etasje, ved en utrolig støysom gate. Hotellrommet var ikke spesielt rent ved overtakelse. Måtte plukke opp tørket gress fra badegulvet. Hotellfrokosten var heller ikke særlig appetittlig etter funn av hår i maten.

Takk, ellinors638

Kjære Ellinors638,

Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss å høre om din opplevelse hos oss. Det er ikke sånn det skal være, og vi har tatt opp din tilbakemelding med vårt rengjøringbyrå, som skal kvalitetssikre at alle rutiner blir fulgt. Vi håper du vil gi oss en ny sjanse og håper vi får ønske deg velkommen igjen en gang i fremtiden.

Med vennlig hlisen