Agoda.com
Anmeldt 21. oktober 2021

trengte hotellrom i en fart og kontaktet flere hoteller som viste seg å være fulle. Gikk da til First hotell og her klarte de å ordne rom til tross for fullt belegg til en hyggelig pris.
Det er rent, ryddig og veldig bra frokost. Og hyggelig betjening:)

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, annkarinswang
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2021

Kjære Ann Karin,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.

Jeg er glad vi klarte å skaffe rom til deg, og veldig koselig å høre at du hadde et godt opphold hos oss her i hjertet av Oslo.
Du er hjertelig velkommen tilbake og vi ønsker deg en super dag videre!

Direktør

Anmeldt 18. oktober 2021

Helt ok seng og dusj, ganske bra frokost, hyggelig betjening. Badekaret var veldig lite og badet har behov for oppussing. Burde vært bedre renhold. Fint med mulighet for utvidet utsjekk. Relativt rolig gate, mindre støy enn andre hoteller i området.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, christinekihle
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2021

Kjære Christine,

Tusen takk for din fine tilbakemelding. Vi er så glade for å høre at du har hatt et godt opphold hos oss. Det var store planer for hotellet vårt før pandemien traff oss hardt, men vi håper på noen spennende nyheter i nær fremtid. Vi håper du kommer tilbake snart igjen og ønsker deg en super uke videre!

Direktør

Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Helt greit sted å overnatte i, og helt greie rom. Slitent hotell med slitne rom, men fortsatt greie. Heisen er farlig, hakker og man føler at den kommer til å stanse.
Badet er greit og alt er på stell.
Vindu var delvis ødelagt og hadde ikke isolering.
Ellers hyggelig personale.
Frokosten er grei, veldig trangt i restauranten og få ledige plasser, og ikke akkurat sevice-innstilte ansatte der.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, 86jonasberg
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

Kjære Jonas,

Takk for din viktige tilbakemelding.

Vi er glade for at du har hatt en godt opphold hos oss her i hjertet av byen.

Heisen er gammel men trygg og godkjent av Norsk Heiskontroll for bare ett par uker siden. Vi skal se å få fikset vinduet på det rommet du bodde, og vi jobber kontinuerlig med hjelp av våre gjester, for å sikre at alle som bor hos oss overholder frokosttidene, slik at det blir en hyggelig opplevelse for alle og god nok plass.

Det var trist å lese din kommentar om våre frokostverter, som vanligvis får veldig gode tilbakemeldinger. Jeg skal få sjekket om det var noe helt spesielt som har skjedd på lørdag, siden jeg ikke helt kjenner oss igjen i den tilbakemeldingen.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss og håper du får en fin uke!

Anmeldt 12. september 2021

Tusen takk for nok et hyggelig besøk hos dere!
Vi har storkost oss, rommet er stort og fint og vi har sovet veldig godt. Vi er også veldig fornøyd med frokosten i hyggelige lokaler! Hilsen Katrine og Tina

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, tinabekken
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Kjære Tina,

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding.

Det gleder oss veldig å høre at dere har kost dere her hos oss. Vi håper å se dere snart igjen og ønsker dere en flott ny uke!

Anmeldt 30. august 2021

Bra plassering av hotellet, men sliten og gamle rom. Hyggelig service fra de som jobbet der.
Blir ikke dette hotellet for min del mer. Vi valgte Dobbeltrom – superior fordi det var takterrasse i bildene for dette rommet, men det var visst kun på bildet. For det kunne vi tydeligvis ikke få. Det mangler flere lister på rommet og sprekker i flisene på badet, dusjen står å drypper. Nei dette trenger nok en oppgradering. pluss for frokost og de ansatte.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, KennethA1276
Guri Vada, Daglig leder på First Hotel Millennium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Kjære Kenneth,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Vi er veldig glade for å høre at du likte vår beliggenhet her i hjertet av Oslo, vår frokost, samt våre hyggelige og serviceinnstilte medarbeidere. Vi har 2 dobbeltrom med balkong og de balkongrommene er enkeltrom. Det står på bestillingssidene at balkong må bestilles og koster ekstra, så vi beklager misforståelsen rundt dette. Vi går gjennom alle rom nå i disse dager, da det har vært masse slitasje på rom etter høysesongen. Så vi fikser feil og mangler fortløpende. Vi håper du velger å ta turen hit igjen i fremtiden for vi har noen freshe junior suiter som vi pusset opp for ikke så lenge siden, så du kan jo teste ut en av de.

Velkommen tilbake og ha en super helg!