3 personer ser på dette hotellet
Vio.comUSD 372
EtripUSD 414
ZenHotels.comUSD 415
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Weekend med venner. Her mangler man ingenting. Nydelig foajé med bar, imøtekommende og blide i resepsjonen. Smakfulle rom med deilige senger og store, moderne bad. Frokosten var flott, totalopplevelsen var upåklagelig.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, elisabethht2017
Anmeldt 8. november 2018

Hotell Continental sto til forventningene! Har overnattet på mange hotell i Oslo, og dette oppholdet kommer under top tre Fantastisk service og flotte stilige rom og stilig bar med godt drinkeutvalg! Kommer veldig gjerne tilbake ❤️

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med The Leading Hotels of the World
1  Takk, Siri M
Anmeldt 28. oktober 2018

Nydelig hotell og et nydelig rom med utsikt over slottet og slottsparken fra balkongen. Blei oppgradert. diskret og effektiv service uten å være påtremngende eller snobbete. Nydelige senger og vakre omgivelser med mange flotte muligheter til både mat og drikke i huset. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, S3930EBthomasl
Anmeldt 11. september 2018

Nok en fantastisk helg har vi tilbragt i Oslo på byens desidert beste hotel, Hotel Continental. Hvilken atmosfære, hvilket personale, hvilketflott og sjarmerende sted i det hele tatt. Perfekt hyggelige rom med deilige senger og flott interiør for øvrig og ikke minst supre badeværelser. Renhold i særklasse.Anbefaler også besøk i Theatercafeen og Bar Boman. Du nyter deilig mat/drikke i smakfulle og sæledes trivelige omgivelser.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med The Leading Hotels of the World
Takk, Oslovenn60
Anmeldt 4. september 2018

Ett av Oslo's flotteste hoteller, fasjonabelt og stilen følger hele veien.
Flott rom, veldig deilige senger, rolig på rommet. Eneste ulempen var at airconditionen ikke virket optimalt på vårt rom denne gangen, ikke opplevd det tidligere her.
Kan absolutt anbefales, vi kommer igjen :)

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 17stinea