Priceline
Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Booking.comUSD 350
LHW.comUSD 351
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Sjekket inn sent, da jeg kom inn i resepsjonen luktet det forferdelig mye røyk. Ble møtt av smilende ansatte. Fikk et rom tildelt, og hadde forventninger om luksus og høy standard. Dessverre ble jeg skuffet, rommet var lite, fikk klaustrofobisk følelse og da jeg meddelte dette med resepsjonisten fikk j se et annet rom som var verre enn den første. Uttrykte mine forventninger til de ansatte, de kunne ikke gjøre annet enn beklage at hotellet ikke innfridde. Til å være definert som luksus hotell holdt ikke dette. For et hotell som er så kostbart så forventet jeg mer. Rett og ikke slett ikke verdt pengene, synes jeg. Frokosten var helt ok. Jeg kommer garantert ikke tilbake.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Lovingtheworld2014
Anmeldt 20. november 2018

Hotellet som har alt - fra Conciergens varme velkomst, resepsjonistens raske og vennlige innsjekk, vakre værelser, unik stemning der historien sitter i veggene, nydelig mat og en frokost med et usedvanlig rikelig assortement.

Prisen kan synes høy rent innledningsvis, men her får man valuta for hver eneste krone.

Et unikt hotell, og jeg gleder meg allerede til neste gang.

Romtips: Be om "dobbel de-luxe", da får du et stort, luftig værelse - noen har balkong.
1  Takk, TineC75
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Weekend med venner. Her mangler man ingenting. Nydelig foajé med bar, imøtekommende og blide i resepsjonen. Smakfulle rom med deilige senger og store, moderne bad. Frokosten var flott, totalopplevelsen var upåklagelig.

1  Takk, elisabethht2017
Anmeldt 8. november 2018

Hotell Continental sto til forventningene! Har overnattet på mange hotell i Oslo, og dette oppholdet kommer under top tre Fantastisk service og flotte stilige rom og stilig bar med godt drinkeutvalg! Kommer veldig gjerne tilbake ❤️

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med The Leading Hotels of the World
Takk, Siri M
Anmeldt 28. oktober 2018

Nydelig hotell og et nydelig rom med utsikt over slottet og slottsparken fra balkongen. Blei oppgradert. diskret og effektiv service uten å være påtremngende eller snobbete. Nydelige senger og vakre omgivelser med mange flotte muligheter til både mat og drikke i huset. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, S3930EBthomasl