kr 5 745
Fullt refunderbart før fre. 7. jun.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
kr 5 694
Fullt refunderbart før lør. 8. jun.
Agoda.com
0.9 km fra Hotel Continental Oslo
    kr 1 338
4.2 km fra Hotel Continental Oslo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
    kr 970
    kr 1 803
6.7 km fra Hotel Continental Oslo
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 9. desember 2018

Fantastisk beliggenhet, rom og service. Elegant hotell med tradisjoner, moderne og med kvalitet på alle områder. I tilkeggg er det veldige gode matopplevelser, både frokosten, småretter i Dagligstuen og middag på hotellet og Theatercaféen.Fantastisk service i resepsjonen!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med The Leading Hotels of the World
Takk, Relax58355713475
Anmeldt 4. desember 2018

Rene og ryddige rom ,fantastisk service, fikk oppgradert rommet uten at vi spurte. Et førsteklasses hotell mitt i hjertet av Oslo, sengene var helt fantastiske og frokosten var nydelig. kommer helt klart til å bo her igjen.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med The Leading Hotels of the World
Takk, andershoib
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Sjekket inn sent, da jeg kom inn i resepsjonen luktet det forferdelig mye røyk. Ble møtt av smilende ansatte. Fikk et rom tildelt, og hadde forventninger om luksus og høy standard. Dessverre ble jeg skuffet, rommet var lite, fikk klaustrofobisk følelse og da jeg meddelte dette med resepsjonisten fikk j se et annet rom som var verre enn den første. Uttrykte mine forventninger til de ansatte, de kunne ikke gjøre annet enn beklage at hotellet ikke innfridde. Til å være definert som luksus hotell holdt ikke dette. For et hotell som er så kostbart så forventet jeg mer. Rett og ikke slett ikke verdt pengene, synes jeg. Frokosten var helt ok. Jeg kommer garantert ikke tilbake.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Lovingtheworld2014
Anmeldt 20. november 2018

Hotellet som har alt - fra Conciergens varme velkomst, resepsjonistens raske og vennlige innsjekk, vakre værelser, unik stemning der historien sitter i veggene, nydelig mat og en frokost med et usedvanlig rikelig assortement.

Prisen kan synes høy rent innledningsvis, men her får man valuta for hver eneste krone.

Et unikt hotell, og jeg gleder meg allerede til neste gang.

Romtips: Be om "dobbel de-luxe", da får du et stort, luftig værelse - noen har balkong.
1  Takk, TineC75
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Weekend med venner. Her mangler man ingenting. Nydelig foajé med bar, imøtekommende og blide i resepsjonen. Smakfulle rom med deilige senger og store, moderne bad. Frokosten var flott, totalopplevelsen var upåklagelig.

2  Takk, elisabethht2017