2 personer ser på dette hotellet
LHW.comUSD 381
FindHotelUSD 384
Trip.comUSD 394
Anmeldt 22. desember 2018

Hotel Continental Oslo er absolutt Oslo’s beste Hotel for meg med alle sine fasiliteter, beliggenhet, sjarm og historie, nyoppussede delikate rom, nydelig mat med ett fantastisk kjøkken og noen av Oslo’s mest populære Restauranter, Elisabeth Brochmann er en klok eier som gir alt for at Hotel Continental med Teatercafeen er attraktiv hver dag året rundt. Jeg har vært gjest i 44 år og det sier sitt

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Chanvict2
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

De ordnet tidlig sjekk inn, rommene er helt fantastisk og ny renovert. En fantastisk service, alle som jobbet der var hyggelige og vennlige. Fantastisk mat, og god stemning på kvelden. Eneste jeg savnet var en isbitmaskin i etasjene, noe mange andre hoteller i denne klassen har. Kommer helt sikkert hit igjen.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Stianhorne
Anmeldt 9. desember 2018

Fantastisk beliggenhet, rom og service. Elegant hotell med tradisjoner, moderne og med kvalitet på alle områder. I tilkeggg er det veldige gode matopplevelser, både frokosten, småretter i Dagligstuen og middag på hotellet og Theatercaféen.Fantastisk service i resepsjonen!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Relax58355713475
Anmeldt 4. desember 2018

Rene og ryddige rom ,fantastisk service, fikk oppgradert rommet uten at vi spurte. Et førsteklasses hotell mitt i hjertet av Oslo, sengene var helt fantastiske og frokosten var nydelig. kommer helt klart til å bo her igjen.

Takk, andershoib
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Sjekket inn sent, da jeg kom inn i resepsjonen luktet det forferdelig mye røyk. Ble møtt av smilende ansatte. Fikk et rom tildelt, og hadde forventninger om luksus og høy standard. Dessverre ble jeg skuffet, rommet var lite, fikk klaustrofobisk følelse og da jeg meddelte dette med resepsjonisten fikk j se et annet rom som var verre enn den første. Uttrykte mine forventninger til de ansatte, de kunne ikke gjøre annet enn beklage at hotellet ikke innfridde. Til å være definert som luksus hotell holdt ikke dette. For et hotell som er så kostbart så forventet jeg mer. Rett og ikke slett ikke verdt pengene, synes jeg. Frokosten var helt ok. Jeg kommer garantert ikke tilbake.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene