Spesialpris er tilgjengelig
    kr 2 640
    kr 2 640
0.1 km fra Hotel Continental Oslo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 845
    kr 2 858
1.2 km fra Hotel Continental Oslo
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 20. januar 2019

jeg var meget godt fornøyd med hele oppholdet, fra vi ble tatt i mot av portieren til vi forlot hotellet. Baren i første etage var rå, med god service og god mat. Vi vil anbefale dette hotellet til mange andre i vår bransje.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med The Leading Hotels of the World
Takk, Camper43303293017
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Wow! Dette er et fantastisk sted å være. Nye, elegante møterom. Alle verktøy for presentasjon fungerte lytefritt. Topp bevertning. Fantastisk service av hyggelige og diskré personal.
Kyllingen vi spiste til lunsj er det saftigste jeg noen gang har smakt. Den setter alle kyllingbryst jeg har spist før i forlegenhet til kokken. Torsken til middag var himmelsk, utsøkt tilbehør og anrettet som kunstverk. Hvileretten med granite av eple og ingefærøl var for stor og så dominant at det ble en del forbigående numne munner. Men alt i alt. Jeg vil ikke dra her i fra!

Takk, HCMy
Anmeldt 6. januar 2019

Vi bodde her en natt da min mor skulle feire bursdag og vi hadde med oss barn som trengte hvilested. Fikk stort rom i øverste etasje med balkong/takterasse. Delikate rom og topp kvalitet. Vi fikk sjekke inn 2 timer før tiden siden vi også hadde reservert bord i Teatercafen (topp restaurant som er en del av hotellet). Vi hadde det meget hyggelig i Bar Bomann på kvelden og i barskapet på rommet. Stille om natten og morgenen selv om det er midt i byen med trikk som går utenfor. Fikk parkering i kjelleren og god servive med parkeringsvaketen. Deilig frokost. Det er klart at det ikke er et billig hotell men helt klart verdt det ved spesielle anledninger.

Romtips: High up, 8 th floor was topp class.
2  Takk, HalT672
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Vi bodde her 2 netter i juniorsuite. Den var romslig og med stort bad. Her er alt gjort til perfeksjon. Du ser det på alle smådetaljer som f.eks fuging og flislegging på bad. Første frokosten bestilte vi mat på rommet. Veldig bra levering. Andre frokosten spiste vi i frokostsalen, også veldig bra. Flott service i resepsjonen. Veldig sentral belligenhet.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Johtov
Anmeldt 22. desember 2018

Hotel Continental Oslo er absolutt Oslo’s beste Hotel for meg med alle sine fasiliteter, beliggenhet, sjarm og historie, nyoppussede delikate rom, nydelig mat med ett fantastisk kjøkken og noen av Oslo’s mest populære Restauranter, Elisabeth Brochmann er en klok eier som gir alt for at Hotel Continental med Teatercafeen er attraktiv hver dag året rundt. Jeg har vært gjest i 44 år og det sier sitt

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner