Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde Superior rom, kjempe flott rom, deilig seng men savnet hotellputene. De som var i sengen var noe små. Morgenkåpe og tøfler akkurat slik vi ønsket oss. Super service på Roomservice og hyggelig betjening. Litt ekkelt med røyklukt i gangene på hotellet, men heldigvis ikke noe på rommet. Frokosten var god, men trekk for ekstra kostnad for pannekaker, alle virkelig gode hotellfrokoster med respekt for seg selv har pannekaker inkl i menyen.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 972stinep
Anmeldt 6. august 2019

Jeg fikk i dag muligheten til å spise en fantastisk frokost på «Caroline» på Continental. Servicen var fabelaktig og maten fantastisk. Servitørene var lett tilgjengelig og veldig blide og gode å ha med å gjøre. Jeg hadde bestilt Eggs Benedict, noe av det bedre jeg har hatt gjennom årene, mens min venn spiste på buffeten. Utifra det jeg fikk sett og smakt på fra han, var det også av ypperste kvalitet. Hotel Continental anbefales på det sterkeste, og det gjelder også alle restaurantene innad på hotellet! Overall en fantastisk opplevelse!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, NicolasH1346
Anmeldt 21. juni 2019

Familiebegivenhet ble feiret I selskapslokalet "Salen" i begynnelsen av juni i år.

3-retters middag til 25 personer, og hatten av for mottagelse, borddekking, mat og service. Kjapt, vennlig og diskret personale sørget for rask og påpasselig servering.

Et nydelig lokale med massevis av vakre blomster laget en vakker ramme om en stor dag!

Flere av oss valgte å bo på hotellet denne helgen, og som ved mange tidligere besøk, var værelser, betjening, frokost og alt annet i ultraklasse.

Vi gleder oss til neste gang!

Romtips: Værelser med utsikt mot Slottet og Karl Johan er alltid et godt valg.
Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, TineC75
Anmeldt 20. mars 2019

Hotel Continental leverer i alle ledd.
Velldig god service på Theatercaféen
Romene rene flotte og nyoppusset flotte bad så dette kan annbefales.
Vi storkoste oss både i lobbyen og i Restauranten deilig frokost med hyggelig betjenning.
Janice and Dan Frode Pedersen

Romtips: Vi bodde i 7 Etg og det var støyfritt
Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, tripadviser163
Anmeldt 18. mars 2019

Et fantastisk deilig sted som holder meget høy standard og som er det perfekte utgangspunkt for et besøk i Oslo. Sentralt beliggende med kultur, mat, opplevelser og shopping rett utenfor døren. Kan varmt anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med The Leading Hotels of the World